Primul meu concurs!

joi, 22 septembrie 2011

| | |
Pentru ca ma apropii  de un an de blogger-it o sa fac si eu un concurs-cum altfel-cu carti. Va fi putin mai greu: nu trebuie sa va abonati (desi ar fi frumos sa fie mai multe persoane intresate pentru o sponsorizare si mai multe concursuri), nu trebuie sa comentati, sa dati like-uri si toate astea.
Singura conditie care v-o pun este sa imi trimiteti un e-mail pe adresa Alexandracengher09@gmail.com cu un scurt argument cu tema "De ce imi plac cartile urban fantasy/SF". Nu vreau sa fie gen "tema de la romana" cu in opinia mea, in primul rand...bla bla bla. As vrea sa stiu ce simtit cand cititi cartile, ce va place la ele si mai ales ce argumente aduceti ca sa va sustineti cartile preferate impotriva prejudecatilor bibliotecarilor, parintilor, etc. Deasemenea va rog sa comentati la postare cu numele pe care ati trimis argumentarea si e-mail-ul de pe care ati trimis. Castigatorul va fi desemnat de mine pentru cea mai "sustinatoare" opinie si isi v-a putea alege o carte de la editura Leda. Concursul se sfarseste pe 10 octombrie, noaptea la ora 24.00. Succes tuturor si nu uitati sa cititi :)

8 comentarii:

ByBy spunea...

Am trimis argumentarea cu numele Mandu Bianca,iar adresa de e-mail este byanka_sweet91@yahoo.com

Alexandra spunea...

Merci ByBy. Succes!

Anonim spunea...

Am trimis argumentarea cu numele Codruta si e-mail codrutagherman@yahoo.com

Alexandra spunea...

Merci Codruta! Mult succes si "stai pe fir" ca sa afli castigatorul!

Anonim spunea...

okey

Anonim spunea...

a si apropo imi place tare mult blogu tau

Alexandra spunea...

:)Merci!

Alexandra spunea...

Am prelungit concursul pana in 10 octombrie ca sa se poata inscrie cat mai multi :)

Trimiteți un comentariu