Si castigatorul este...

luni, 10 octombrie 2011

| | |
Of, azi e zece! Pentru voi e ziua cand puteti primi o carte frumoasa gratis prin posta...A trebuit sa va mai citesc inca o data argumentarile, dupa mahmureala de aseara de la concert (Doamne, ce mai concert inca!) si mi-a facut o deosebita placere sa vad ca ati convinge cu usurinta pe cineva sa se apuce de citit carti fantasy! Felicitari tuturor fetelor care ati participat (Nota pentru baieti: Nu musc! Va puteati inscrie si voi! Poate data viitoare.) Am ales greu, pentru ca toate ati facut niste argumentari foarte convingatoare, frumoase, care m-au uluit in unele cazuri. Dar, totusi, a trebuit sa aleg doar o persoana...(v-as alege pe toate, dar bugetul meu e limitat, si blogul nu este inca sponsorizat de nimeni...). Asa ca, castigatoarea este..........

Alexxa!!!!
Alexxa, te rog sa-mi trimiti pe mail numele, prenumele si adresa unde pot trimite cartea (a, si cartea, nu uita sa-mi spui ce carte iti doresti de la Leda!). Multumesc pentru participare tuturor! Ati fost extraordinare. Am observat inca un lucru: acum doua saptamani erau doar 7 persoane interesate.Azi avem 12 persoane interesate, fara ca aceasta cerinta sa fie obligatorie pentru participare. Va multumesc tuturor celor care urmariti Alexandra's library!
Iata argumentarea castigatoare a Alexxei:
De ce iti plac cartile urban fantasy?
"As avea cam 1000 de motive. Cel mai important dintre ele este urmatorul : ma ajuta sa scap din viata asta,sa imprumut alta si sa o traiesc pana la ultimul capitol. In fiecare zi imi aleg o viata din biblioteca si pot sa traiesc in cel mai interesant mod posibil, asa cum n-as putea in realitate. Azi poate voi fi in mintea mea Harry Potter( varianta feminina totusi) si pot sa invat la Hogwarts, sa merg la orele de transfigurare, sa il inving pe Voldemort. Maine pot fi Katniss Everdeen, supravietuind prin orice mijloace,Chloe Saunders trezind mortii la viata, Elena Gilbert prinsa intre atatia vampiri periculosi( si frumosi), Dru luptand cu monstrii,  poate chiar dragostea lui Edward, Bella si tot asa..carte cu carte, aruncata in fel si fel de universuri. Si pentru noi sunt reale,noi simtim atunci cand citim, pentru ca personajele continua sa existe in mintea noastra mult dupa ce am citit cartea, la fel ca si aventurile acelea imposibile.
       Cunosti mirosul acela de carte noua, nu? Il ador. Chiar azi am primit Eve si am fost nevoita sa alerg jumatate de oras si inapoi, sa-mi iau banii de acasa, sa platesc cartea.M-am luat total pe nepregatite, o asteptam abia maine.Am avut o supriza asa placuta. Partea buna e ca orasul meu e destuul de mic. Asa ca zilele astea am parte de o aventura apocaliptica cu Eve. Pacat ca toate cartile se termina.
        De cateva ori mama mi-a spus ca macar sa imi cumpar o carte calumea, nu cartile astea pline de supranatural pe care dau eu bani, si de fiecare data am incercat sa ii explic ce inseamna cartile astea pentru mine. Nu stiu in ce masura am reusit , dar in niciun caz nu m-am oprit din citit. Stiu ca exista persoane care nu prea agreeaza genul asta, aici pot sigur sa-mi incadrez profesoara de romana, dar nici nu conteaza, conteaza ca noi le adoram,Sincer..poate cineva sa ne asigure ca peste ani nu vor fi considerate opere de arta, cunoscute mondial(nu ca acum nu ar fi), poate chiar vor fi studiate la scoala? Nimeni nu poate sa ne garanteze ca asa ceva nu se va intampla. Si atunci o sa o sun pe mama sa-i amintesc ca am avut dreptate.
         La cartile fantasy imi place cat de mult ies din tiparele unor carti normale, scriitorii incercand sa ne aduca ceva ce nu am mai citit pana acum. In fiecare carte despre vampiri gasim ceva diferit, ceva special, ingeri cazuti, vanatori de monstrii, adolescenti cu puteri supranaturale, varcolaci, stau uneori si ma gandesc ce m-ar mai putea surprinde.Si poate tocmai asta ne atrage asa mult. Varietatea, diversitatea, personajele atat de diferite unele de altele, in care ne putem gasi fragmente din personalitate si sa nu uitam dragostea adolescentina de care au parte protagonistii cartilor. Eu una n-am avut inca parte de experienta asta, dar imi place cand citesc despre ea in carti, unde baietii sunt atat de geniali si totul se rezolva intr-un final, de preferat fericit.
         Si acum ma gandesc ca poate am scris cam mult..as mai avea de spus o groaza, dar nu vreau sa te plictisesc total cu toata lalaiala mea. Mi-am spus parerea in cel mai scurt mod si sper sa fie bine."
Pe Alexxa o puteti gasi pe blogul  http://whatswithalex.blogspot.com (foarte dragut blogul, felicitari!)
O saptamana frumoasa va doresc la toti.Promit ca voi mai face concursuri...poate luna viitoare veti mai avea unul!

          

3 comentarii:

Alecsa All spunea...

Multumeeesc mult!! Ai primit mailul? >:D<

Alexandra spunea...

L-am primit Alecsa! Sper ca maine ma voi duce sa ti-o trimit. Felicitari inca o data si multumesc ca ai participat!
P.S. Foarte buna alegerea! E o serie superba! Am scris si o recenzie la pagina Carti....

Alecsa All spunea...

Am vazut acum recenzia, e foarte reusita. Abia astept sa citesc cartea :X

Trimiteți un comentariu