Scuzele nu sunt de ajuns....dar totusi scuze! :)

sâmbătă, 10 decembrie 2011

| | |
Ar trebui sa incep prin a spune ca imi pare foarte rau ca nu am mai scris si nici nu am mai facut concursuri, nici nu am mai comentat.....dar am citit, si asta ma aduce (sper) iar pe linia de plutire. Chiar am fost ocupata rau luna aceasta, dar efortul a meritat pentru ca am luat note mari la toate tezele (si la mate, party!!!!!). O sa incerc sa readuc "Alexandra's library" in peisaj, cum altfel, cu mai multe carti. Asa ca trece-ti va rog cu vederea absenta si ia luati aminte la sacul Mosului Alexandra, pe care l-a umplut editura Leda.

In primul rand au aparut "Divergent" de Veronica Roth si "Pe jumatate moarta" de Kim Harrison. Divergent am citit-o si o sa fie la cartea lunii si la recenzii. Nu ma apuc acum sa o laud pentru ca am alte doua pagini in care sa o fac. Mai jos aveti imagini...

Arata bine, dar sunt si carti extraordinare care merita citite. Sper sa primesc si eu Madison Avery 1 de Craciun...

Sa revenim la ale noastre oi si sa vedem linkul de precomanda de la "Paranormal" de Kiesrsten White (dati click Aici), care apare in librarii in data de 12 decembrie la pretul de 39.90 (la precomanda 29.93). Sunt curioasa tare de cartea asta pentru ca promite a fi ceva diferit....foarte diferit. Sper sa o primesc si pe asta de Mos...(te rog, Mosule, am fost fetita cuminte merit cele 10 carti care le vreau!)

De Gaudeamus nu o sa va povestesc entru ca stiti, si  in plus nu sunt din Bucuresti (nici intr-a doispea). In schimb va povestesc de Mosul Leda (care este asa de bogat incat ma face sa chiui de fericire)
" PREZENTARE TELEGRAFICĂ A SERIILOR NOI PE CARE S-AR PUTEA SĂ LE CITIŢI ÎN 2012 DE LA EDITURA LEDA
Dragii mei, am devansat termenul pentru surprizele pe care ar fi trebuit să vi le dezvălui în ziua de miercuri ce va să vină. Moş Nicolae e de vină, că nu-l puteam lăsa să treacă fără să vă aducă nimic de la noi.
Aşa că, extrem de concis, vă prezint noi serii pe care sperăm să le publicăm în următorul an. Şi cu ce să încep? Păi cred că aproape toţi veţi fi mulţumiţi dacă prima e o serie a lui Sherrilyn Kenyon, nu?
1. DARK HUNTER de Sherrilyn Kenyon
Urban fantasy şi romance paranormal la superlativ.
2. EVERNIGHT de Claudia Gray
Thriller gotic şi romance paranormal
3. DARK ELITE de Chloe Neill
Thriller cu elemente horror, romance şi vrăjitoare
4. PERFECT CHEMISTRY de Simone Elkeles
Romance pentru adolescenţi, fără paranormal şi alte alea, dar de o frumuseţe absolut captivantă
5. PRIVATE de Kate Brian
Ultima, dar nu cea din urmă: thriller, romance, glamour. De asemenea fără paranormal. Fanii Micuţelor mincinoase o vor adora!
Deocamdată, atât! Seriile de mai sus, se află deja în portofoliul LEDA. Dacă veţi fi cuminţi, veţi citi şi, mai ales, veţi cumpăra cărţile noastre, atunci veţi avea parte de ele cât de repede va fi posibil. Aşa cum v-am spus în repetate rânduri, posibilitatea de a publica serii noi şi viteza cu care o vom face depind exclusiv de voi, de cum vă arătaţi interesul pentru ele cumpărându-le, convingându-vă prietenii, amicii, colegii să cumpere şi ei.
Fiecăreia dintre aceste serii, când îi va veni sorocul, îi voi face o prezentare mai amănunţită."
Ei, Mos Leda, ce putem spune inafara de faptul ca nu ne-ai adus jorda....(glumeam doar, stiti cat venerez eu editura Leda). Multumim din suflet ca va ganditi la noi, cititorii, care va iubesc extrem de mult.

Apoi avem doua parteneriate: Leda+Bravo (iubesc alianta asta) si Leda+.....Utv(????????!!!!!). Da, nici mie nu pre imi vine sa cred. Din prima alianta rezulta editie de chiosc "Nu plange sub clar de luna" de Heather Davis (aici eu chiui, pentru ca nu am cartea). Veti putea cumpara cartea le pretul de 10.99 (iar chiuit) pe data de 20 decembrie de la orice punct de presa.
A doua alianta care m-a surprins extrem de tare este cea cu Utv. Priviti la imaginea de mai jos si o sa vedeti de ce...

Foarte mult de recuperat! Am obosit dar promit ca voi reveni curand cu o surpriza....va las in suspans, nu e de la edituri decat partial.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Am terminat vineri de citi cartea, e bestiala.Nu cred ca poate fi descrisa in cuvinte cat de exceptionala este.

Anonim spunea...

Dar am o intrebare am citit undeva despre Bloodlined de Richelle Mead, care ar fi un fel de continuare la Academia Vampirilor. dar intrebarea este daca a aparut si in romania??

Alexandra spunea...

Bloodlines nu e chiar o continuare la serie, e o scurta povestire despre Sidney, Jill si Adrian, in care poate e reamintita si Rose...cartea nu a aparut in Romania, dar o sa apara anul viitor dupa spusele adminului de la Leda. Bine-nteles ca o sa apara la aceeasi editura. Eu am citit jumate in engleza. Pot sa spun ca prezenta lui Richelle Mead se simte ceva...

Wild Rose spunea...

Alexandra draga pentru cultura ta generala nu e o scurta povestire, este o serie de-a dreptul care va avea 6 volume, dupa spusele de pe site-ul lui Richelle si la sfarsitul cartii apare si Dimitri, pentru fane :) O poti considera o continuare, dar nu a povestii din celelalte carti :)

Trimiteți un comentariu