Frenezia, link de precomanda

miercuri, 25 ianuarie 2012

| | |
Ei, si a aparut si link-ul de precomanda de la Frenezia de Francesca Lia Block. Pentru a precomanda cartea dati click AICI. Titlul va fi disponibil pentru precomanda la pretul promotional de 26.18 lei, fiind primul volum din serie, la editura CorintTeens. Daca vreti sa-l luati din librarii, trebuie sa o faceti dupa data de 7 februarie la pretul de 34.90 lei.
Si o melodie care a aparut odata cu link-ul de precomanda...Evanescence- My heart is broken

4 comentarii:

giddusadik spunea...

Buna, ti-am descoperit blogul de curand si pare sa imi placa. Am dat follow :) Daca vrei, fa-i o vizita si blogului meu, te rog:
http://inabookshelf.wordpress.com/
O zi frumoasa!

dark_eyes spunea...

Multumesc pentru apreciere! Promit sa vizitez blogul! :)

giddusadik spunea...

Multumesc :D

Wild Rose spunea...

Hei, ti-am vazut si eu blogul si mi s-a parut interesant ( nu pot sa cred ca apare Need la Rao) si ti-am dat follow, uite si blogul meu, daca vrei sa il vezi, mersi :http://aripi-de-hartie.blogspot.com/

Trimiteți un comentariu