Ecologia si cartile fac casa buna! Concurs ecologic care se lasa cu premiu in carti!

duminică, 5 februarie 2012

| | |

Dragi vizitatori ai blogului "Alexandra's library",
Stateam ieri si ma uitam la ProTv la Harry Potter. Cum ne-am obisnuit, cand filmul era la partea cea mai interesata, apar personajele misterioase de la publicitate...pam-pam-pam (cat de tragic posibil). Apoi se deruleaza o serie de reclame la medicamente, bere si mancare, cele din viata obisnuita a televiziunii. Insa, nu pentru prima oara, dau de o reclama care imi displace: reclama prin care condamnam Romania la dezastru ecologic. Este vorba, daca inca nu v-ati dat seama de spotul publicitar in care oameni "din Rosia Montana", cu lacrimi adevarate sau provocate in ochi sustin tare si clar ca lor le trebuie loc de munca si "minerit"; sutin ca vor sa lucreze ca sa asigure nu stiu cui o viata mai buna. De obicei respect oamenii muncitori, ba chiar incurajez acest  lucru. Insa, in cazul de fata, a exploata potentialul zonei echivaleaza cu sinucidere si transformarea tarii noastre intr-o zona stearpa, fara viata, cu cianura peste tot, in care noi practic nu vom mai exista. Ne trebuie aur si bogatii, insa toate acestea vor fi fara valoare daca, din cauza poluarii si a cianurii care ne ameninta viata va disparea si noi vom murii pe capete din cauza lacomiei umane. Asa ca, fratilor, m-am decis sa iau initiativa, si va rog si pe voi sa faceti acelasi lucru.
Cum???
E simplu. Printr-un nou concurs organizat de blogul pe care il reprezint, "Alexandra's library" va propune urmatoarele: pana pe data de 29 februarie, va rog pe voi, cititorii contemporani sa realizati o compunere distopica in care sa prezentati Romania dupa exploatarea zonei Rosia Montana. Personaje, actiune, puteti face ce vreti voi, puteti fi cat de creativi vreti voi, insa cu o conditie: SA SURPRINDETI CAT PUTETI DE BINE PEISAJUL DISTOPIC!!! Dati viata unei lumi in care Rosia Montana a fost exploatata si populatia a fost decimata. Nu exista limita de spatiu!
Va astept compunerile pana la data limita de 29 februarie, pe adresa de mail: Alexandracengher09@gmail.com. Va mai rog sa precizati intr-un comentariu ca v-ati inscris. Mai curand verific blogul decat mailul, deci asa imi puteti aduce la cunostinta ca mi-ati trimis compunere. PREMIUL CONSTA INTR-O CARTE LA ALEGERE DE LA EDITURA LEDA SAU CORINT TEENS!!!
Va urez succes tuturor si multa inspiratie! Compunerea va fi aleasa de mine. Plus ca, printr-un gest simbolic, am putea trimite compunerile la Asociatia Salvati Rosia Montana (numai daca creatorii vor vrea acest lucru!).
Astfel putem ajuta si noi cu ceva la conservarea mediului in care traim!
Mai multe despre Rosia Montana puteti gasi accesand site-ul www.rosiamontana.org.
Succes!!!!!

Pentru un alt concurs in care puteti castiga "Caderea" (Chloe King vol.1) puteti intra pe blogul prietenei mele, Irina. Un simplu clik AICI

21 comentarii:

~Evee`~ spunea...

Interesant si foarte adevarat post-ul.Ai mare dreptate.Iar ideea ta cu concursul este geniala.Cred ca o sa particip si eu. Ai un blog foarte frumos.

Te astept si la mine pe blog :

http://pagesfrombooks.blogspot.com/

Eve.

dark_eyes spunea...

Multumesc pentru aprecieri,Eve. Te astept cu mare drag in concurs, chiar daca nu va fi o compunere lunga. Promit sa vizitez blogul! Succes

Apy spunea...

partiip si eu ai primit mailul?

dark_eyes spunea...

Da, Apy, l-am primit! Multumesc pentru inscriere! Daca mai vrei sa scrii ceva, poti sa imi trimit si o completare. In rest totul este bine. Multumesc inca o data pentru ca sutii "proiectul" de salvare a unei zone atat de importante. Te mai astept pe blog :)

sandybook spunea...

Te felicit pentru faptul ca dovedesti atitudine civica si incerci sa-i responsabilizezi pe cei tineri cu privire la viitorul lor in aceasta tara! Eu nu ma inscriu la concurs, dar il voi recomanda tinerilor creativi pe care ii cunosc. Mult succes in acest demers!

Rose ღ spunea...

Foarte buna ideea. Ma bucur ca mai exista si persoane carora le pasa :)
O sa ma inscriu si eu mai tarziu.

dark_eyes spunea...

Multumesc frumos pentru apreciere! Ma bucur ca atat de multi gandesc "ecologic". Speram sa scot la iveala cat mai multi tineri care tin la bogatiile oferite de tara noastra. Inca o data mii de multumiri pentru cuvintele frumoase si pentru "publicitate"!

dark_eyes spunea...

Te astept cu mare drag, Rose! Si eu ma bucur in egala masura ca voi sustineti ideea mea.

Oanaaa. spunea...

Acum ti-am trimis-o si eu :)

dark_eyes spunea...

Extraordinar, Oanaaa. Ma bucur ca participi si ma bucur ca ai scris mai mult... mult succes si iti multumesc pentru atitudinea pe care o ai!

Oanaaa. spunea...

Ti-am mai trimis ceva pe mail:)

Anonim spunea...

hey:) am gasit si eu blogul tau si am incercat sa fac o mica povestioara, desi am depasit putin subiectul. ti-am trimis-o pe mail:)

dark_eyes spunea...

Am citit.Mesi mult Oanaaa. Nu uitati ca va mai puteti inscrie pana miercuri, inclusiv (asta ar veni 29 februarie.) Anunt castigatorii de martisor!

dark_eyes spunea...

Am primit compunerea. Multumesc frumos ca prticipi! Ma bucur ca ai depasit subiectul, toate sunt, precum ai spus, ca si la domino. Totul se leaga. Succes si nu uita sa intri pe blog pentru avedea castigatorul pe data de 1 martie!

Bumblegum spunea...

cand postezi castigatorii?

dark_eyes spunea...

Astazi seara, cam pe la 21. Daca mai vrea cineva sa se inscrie inca o poate face!

Laurentzyu spunea...

Buna! Am trimis si eu compunerea mea! Sper sa nu fie prea tarziu! :D

dark_eyes spunea...

Nu este. Mersi mult Laurentzyu! Acum le recitesc si va spun castigatorul! :)

Laurentzyu spunea...

Ok! Multumesc mult!

dark_eyes spunea...

Laurentzyu, am citit-o si mi-a placut mult. Insa am observat ca tu esti pentru ideea de a fie exploatata zona. E ok, nu comentez. Dar esti sigur ca ai citit bine, asta ai vrut sa scri? Doar sa fiu sigura, sa nu fie confuzii.

Laurentzyu spunea...

Ti-am raspuns pe mail! E totusi un viitor stralucit. Si bineinteles ca nu ma refer la exploatare maxima, ci cat e necesar pentru a crea acea lume SF!

Trimiteți un comentariu