Prima mea leapsa...

miercuri, 15 februarie 2012

| | |
Deci, oficial am primit prima mea leapsa....si sunt foarte incantata! Sa vedem:

                                        5 persoane / lucruri care te scot din sarite (defapt 4...)
1.Orlando: E colegul meu inca din clasele mici, insa prejudecatile, nesimtirea si aroganta lui ma scot atat de tare din sarite incat as putea sa il dau cu capul de pereti toata ziua...si chiar am facut-o de cateva ori. In orice caz, cel mai enevant lucrul la acest baiat este acela ca se ia de persoane pe care nici macar nu le cunoaste, urand pe toata lumea din cauza complexelor sale...
2. Nerecunostinta: Poate suna ciudat, insa asta este lucrul care imi face sangele sa se urce la cap. E sentimentul ala stupid pe care il ai cand vezi ca tu ajuti sau faci ceva pentru o persoana si aceasta iti raspunde doar cu bataie de joc sau indiferenta. E greu sa te adaptezi intr-o astfel de situatie, insa este atat de des intalnita... Ma rog, chestii de acest gen fac lumea si ziua mea mai rea. Nu astept recunostinta, dar sa nu iti bati joc de mine e deajuns!
3. Prefacatoria: Pentru ca in zilele noastre este destul de des intalnita, prefacatoria ma deranjaza in mod expres. Daca nu poti sa fi tu, atunci ce ti-a mai ramas in viata asta cruda? Imi plac oamenii sinceri, care imi spun verde in fata ce au cu mine, nu merg si barfesc sau se prefac pe la colturi. Am intalnit un caz de acest gen care chiar mi-a lasat urme adanci... pentru ca era prietena mea buna... Acum nu mai stiu ce este... poate doar o situatie complicata de unde am invatat ceva.
4. Sentimentul de ura: Nu trebuie sa urasc nimic! Chiar daca ma scot din sarite toate lucrurile de mai sus, am invatat sa nu urasc. Ura este un sentiment josnic care, incetul cu incetul te distruge pe dinauntru, te lasa gol. Prima oara iti da impresia ca te descarci, urland cat te tine gura "Urasc aia si aia si aia!". Apoi iti dai seama ca, daca tu urasti totul, ce iti mai ramane?

                           5 persoane / lucruri care te calmeaza cand esti suparat / nervos
1. Muzica: Tot ce trebuie sa fac este sa imi bag castile in urechi, sa dau "Turn the page" de la Metallica la maxim si gata! Toate sentimentele mele dispar, si eu le imprumut pe cele ale melodiei. Imi place felul in care muzica se armonizeaza cu pulsul meu, cum ma face sa respir regulat si sa sper ca maine va fi mai bine. Muzica e cel mai bun leac!
2. Visele: Imi place ca am o imaginatie hiperactiva si ma pierd foarte usor in ganduri. E frumos sa patrunzi in propria ta lume si sa nu mai ti cont de nimic, de nimeni. Totul se scurge din tine, intr-o gaura neagra, tu te adancesti undeva unde nu exista timp, sentimente, persoane ci doar tu, cu gandurile si inima ta. Ce bine ca exista asemenea modalitati de evadare! Altfel, probabil ca as fi foarte trista...
3. Cititul: Categoric, asta este primul lucru la care apelez....e clar ca lumina zilei! In timp ce citesc, nu mai realizez nimic ce se intampla in jurul meu. Poate fi cutremur. tzunami, invazia lui Hitler, eu nu aud , nu vad si nu simt nimic inafara de povestea in care sunt adancita. Imi place felul cum literele se estompeaza in fata mea, cartea dispare si totul e inlocuit de magia cartii, care se proiecteaza precum un film in capul meu. Pur si simplu ador cititul!
4. Scrisul: Ei, imi place sa scriu, chiar daca scriu prostii, simple schite, povesti, o carte sau orice altceva. E dificil sa scriu pe o perioada mai lunga, insa mintea mea e atat de innebunita sa gaseasca inspiratie, incat uit de tot. 
5. Prietena mea, Irina: Da, ea e raza mea de soare. Nu cred ca pot trai fara ea. De fiecare data cand o vad simt cum caldura imi invadeaza pieptul si parca toti norii se ridica si pasarele canta. Chiar daca uneori avem conceptii diferite si ne suparam, ea va ramane mereu un fel de catarg de salvare intr-un ocean de disperare, un umar pe care sa plang, o tovarasa de nebunii (a, mai stii cand am mers la opt seara, singure, pe jos, ca sa imi iau un MP3 nou pentru ca pe al meu il confiscase profu?). Iti dai seama cat iti lipsesc prietenii cand ii piezi. Nu cred ca ti-am mai zis asta, Irina, dar cu ocazia asta pot sa afirm ca tu esti singura persoana cu care pot sa fiu eu, si nimic mai mult. Multumesc!
                                                5 motive pentru care iti place iarna
1.Zapada: Ce mai, fulgi, stelute, ingerasi, schi...ce ar fi iarna fara zapada?
2. Atmosfera: E magica! Numai in perioada asta oamenii se schimba radical, din rau in mai bine.
3. Craciunul: Sarbatoarea cea mai pretioasa, cu miros de sarmale, cozonac, brad, fericire, scortisoara si lamaie. E magic!
4. Patinajul: Nu patinez extraordinar, insa cand sunt pe gheata, simt ca zbor!
5. Cadouri: Suna prostesc, dar sa fim sinceri: vine sau nu Mosu'? :)

                                         5 motive pentru care vrei totusi sa vina vara
1. Vacanta: Ei, sa fim seriosi! Mai las-o moale cu...scoala! Pe bune, sa nu-i vad moaca profului de geogra e atat de relaxant...
2.Saptamana la Marisel: De anul trecut din iulie imi amintesc de susurul apei si vreau sa fie vara....
3. Ziua mea: 15 ani in 15 iunie anul asta... sper sa fac ceva bani de tobe!
4. Soarele: Ei, cine nu vrea sa se bronzeze? Eu ma fac pur si simplu neagra....
5. Relaxare: Dupa un an de munca scolara, am nevoie de o pauza in care sa imi stabiles idealurile, sa lenevesc, sa stau cu mine si sa citesc...

5 lucruri pe care le-ai invatat de la prieteni (defapt 3...)
1. Lupta pentru visele tale: Doar asa poti sa ajungi unde vrei! 
2.Un prieten adevart te aude cand esti suparat chiar daca este pe celalt continent: Aia este prietenia....lucrul cel mai de pret, intr-adevar
3. Viata merita traita: Chiar daca "Patzasti" (vb cuiva...) tot trebuie sa traisti ca si cand ar fi ultima zi.




Leapsa o dau cui o vrea... sa scrieti si sa cititi sanatosi!



4 comentarii:

~Evee`~ spunea...

Frumoasa leapsa si frumoase raspunsurile tale!:) Te superi daca o fur si eu ? >3

.:Eve:.

dark_eyes spunea...

Nici vorba Eve. Nu am apucat sa o termin si de aceea nu am scris cui o dau! Esti bine venita sa o furi! A, inca nu ti-am primit compunerea pt. concurs....

~Evee`~ spunea...

Da legat de asta, nu cred ca mai particip,deabia am timp sa dau 1,2 comentarii. Cand este data limita ?


.:Eve:.

dark_eyes spunea...

29 februarie....mai ai mult timp. Si oricum, nu trebuie sa fie extrem de lunga compunerea. Sa fie doar descris peisajul! :)

Trimiteți un comentariu