Recenzie "Academia Vampirilor"

duminică, 12 februarie 2012

| | |

What they said:
"Doar cea mai buna prietena te poate apara de dusmanii tai nemuritori...
   Academia Sf. Vladimir nu este o scoala ca oricare alta, ci un loc secret, ascuns in strafundurile padurilor din Montana, in care moroii (vampiri vii si muritori) sunt educati in tainele magiei, iar tinerii dhampiri (jumatate oameni, jumatate vampiri) sunt antrenati sa-i apere de atacurile sangeroase ale strigoilor (morti vii), cei mai inspaimantatori si mai periculosi vampiri.
   Rose Hathaway, o fata dhampir, se pregateste sa devina garda de corp pentru prietena ei cea mai buna, printesa moroi Lissa Dragomir. Antrenamentul pentru lupta cu strigoii este unul dur si epuizant, iar, pe langa intrigile si comploturile din Academie, situatia ei se complica din cauza unei idile tainuite si interzise.
   Avand o legatura psihica iesita din comun, cum nu s-a mai intalnit de secole, cele doua eroine incearca sa faca fata amenintarilor."
What I say: As vrea sa am cuvinte sa pot surprinde emotiile care mi le-a trezit aceasta minunata carte, dar nu le am si ar trebui deci sa vorbesc in "noncuvinte", ceea ce este destul de greu pentru ca multi nu vor intelege. Pamantesc vorbind, cartea asta este preferata mea, fara alte adaugari. De cate ori imi amintesc de serie, imi vine sa las balta totul, sa ma duc la biblioteca si sa o recitesc...iar.
Cum v-as putea convinge sa o cititi...se spune ca nu exista o carte a cartilor, o carte care sa placa tuturor. Nu va spun ca o sa va placa imediat dupa ce deschideti cartea si vedeti cine a tradus-o (hi, hi, oare cine a tradus-o? oricum multmim mult!!!). Insa pentru mine aceasta este cartea cartilor. E o combinatie perfecta intre urban fanatsy, romance, drama si o picatura de horror. Hai sa vorbim mai pe larg: suspans cu tonele, aventura debordanta din primele 50 de pagini, dragoste care pur si simplu curge dintre pagini, stil de scriere GENIAL, personage extraordinar de bine conturate care dau sare si piper povestii, care este atat de fumoasa incat te incatuseaza si nu te mai lasa sa lasi cartea din mana. In primul volum al seriei (care by the way este compusa din 6 volume, va spun mai jos) facem cunostinta cu Rose Hathaway, o frumoasa fata dhampir, viitoare gardian si Lissa Dragomir, ultimul vlastar al familiei regale Dragomir, una dintre cele 12 ce conduc lumea secreta a moroilor, un fel special de vampiri care sunt muritori si poseda puteri magice ce controleaza unul dintre cele 5 elemente. Cele doua fete nu sunt legate numai de prietenia lor care dainuieste de la gradinita, ci si de o legatura speciala, capatata in urma unui accident de masina. Astfel fetele trebuie sa se confrunte cu problemele Academiei Sf. Vladimir. Fiecare este prinsa intr-un sir de evenimente total neprevazute...dragoste interzisa si secrete vechi de secole.
 Va rog, incercati aceasta carte! Promit ca fanii acestui tip de carti o vor adora.
                               Dragostea si loialitatea sunt mai puternice decat legaturile de sange


  Titlu: Academia Vampirilor-primul volum din seria "Academia Vampirilor"
  Titlu original: Vampire Academy-a Vampire Academy novel
  Autor: Richelle Mead
  Anul aparitiei: 2007
  Editura: Leda (imprint al grupului editorial Corint)
  Site: http://www.vampireacademybooks.com/
Din aceeasi serie:

  • Initierea (vol.2)
  • Atngerea umbrei (vol. 3)
  • Juramant de sange (vol.4)
  • Limitele spiritului (vol.5)
  • Sacrificiul final (vol.6)


    7 comentarii:

    Sookie spunea...

    Eu tocmai azi am terminat de citit ultimul volum si sunt pur si simplu trista.....ca s-a terminat! Intr-adevar, o serie de exceptie. Nu m-a dezamagit cu nimic, am ajuns sa iubesc personajele....

    Rose ღ spunea...

    Ador seria! E genială! Am terminat-o anul trecut dar încă mă mai gândesc la ea (în special la Dimitri :D )

    dark_eyes spunea...

    :))...fetelor, am aceleasi sentimente. Cum vi se pare recenzia? Daca aveti sugestii sa nu ezitati sa imi scrieti!

    dark_eyes spunea...

    Sookie, imi pare rau pt. tine, stiu cum e...o sa iti trebuiasca putin timp ca sa te obisnuiesti cu ideea.
    Daca vrei poti citi Bloodlines pana apare la noi in engleza. E o carte frumoasa!

    Rose ღ spunea...

    Mie mi se pare superba recenzia :)
    Si imi place mult noul aspect ^^

    Wild Rose spunea...

    Da banner-ul iti place? Eu i l-am facut :D

    dark_eyes spunea...

    Da, Irina, l-a facut. Ea e artista din team-ul nostru! Inca o data mii de multumiri, Iri!

    Trimiteți un comentariu