De peste Ocean

marți, 13 martie 2012

| | |
Imi venii mie sa fac si eu o rubrica noua despre carti de peste ocean, la prietenii americani. So, rubrica "De peste ocean" prezinta carti pe care as vrea sa le am in Romania, in romana, si pe care probabil le citesc sau le-am citit in engleza. Rubrica va aparea cel mai probabil in fiecare miercuri, astazi fiind o exceptie. Today: Falling de Sharon Dogar. Ii multumesc profesoarei mele de engleza care mi-a dat-o din propria ei biblioteca pentru a ma bucura de atingerea copertei sa a paginilor. Va voi fi vesnic recunoscatoare!

Neesha este speriata- bantuita de fragmentele unui cosmar despre o fata in cadere , foarte departe cu mult timp in urma.
Numai cand vocile din capul ei ameninta sa o copleseasca, un baiat apare pe neasteptate pentru a o salva.
Frumos si talentat, Sammy este atras in mod ciudat de Neesha- insa doar cand vor fi impreuna isi vor da seama de ce. 
Sunt indragostiti unul de celalalt sau sunt impinsi in trecut - sortiti sa retraiasca o legatura formata din dragoste care se va sfarsi in sange?
Eu am tradus textul, deci l-am mai adaptat ici-colo ca sa se potriveasca limbii noastre. Ideea este urmatoare: Falling este o carte care ar putea trece drept fantasy, insa dupa pasajele ce tin de acest domeniu, se intalneste un mesaj foarte complicat. Defapt Sharon Dogar ne vorbeste despre rasism, despre prejudecati si despre influenta familiei asupra copiilor. Povestea este narata din perspectiva a mai multe persoane. Neesha- pe scurt Neesh- este o fata ciudata, inadaptata care se ascunde mereu de ceilalti in spatele glugii unei haine uzate, ultimul cadou de la tatal ei inainte de a o parasi. Dupa aceasta ruptura de familie, Neesha refuza sa mai vorbeasca. Este restrictionata de mama ei, obligata sa gateasca pentru ea si fratele ei mai mare. Motivul? Ea se trage dinr-un neam de vrajitoare si este identica cu matusa care a sfarsit ucisa cu brutalitate din cauza unei iubiri interzise. In incercarea de a o proteja de durerosul destin, mama devine dura si restrictiva.
Neesha poate vedea aurele celor din jur. Si este atrasa in mod ciudat de Sammy, un baiat chipes din clasa ei. Problemele apar cand Sammy recunoaste ca este indragostit de ea pana peste cap. Cu lumea care incearca sa li se puna in cale, si o poveste ce aminteste putin de Damnare, Falling m-a cucerit iremediabil. Daca aveti ocazia sa o cititi, nu ezitati!
Titlu: Falling
Autor: Sharon Dogar
Nr. pagini:  344
Editura:  Chicken House

3 comentarii:

Wild Rose spunea...

Fara sa mentionezi ca EU ti-am zis de ea !!! >:) Frumooos, bravo Ale

Emily's Madness spunea...

E foarte draguta!!
Acum am sentiment cald in piept si imi vine sa dau search dupa carte in format e-book

dark_eyes spunea...

Chiar te rog! E chiar superba! Bine ai venit pe blog! Hope I will enjoy it :)

Trimiteți un comentariu