Leapsa...

duminică, 25 martie 2012

| | |
Pai, am primit si eu neoficial o leapsa de pe blogul Irinei (Aripi de hartie). Ii multumesc mult! Nu ezitati sa-i vizitati blogul. E unul foarte reusit, il recomand cu caldura! So... foarte dragute intrabarile. Ma mananca mana sa scriu mai repede :)
1. Ce carte ai recomanda unui dezamagit in dragoste si de ce?
Pai, as recomanda cu mare drag "Eve" de Anna Carey. E o carte care da romantismului un aer aparte, imi place mult cum protagonista reuseste sa simta acest minunat sentiment. Din ea poti sa afli ca dragostea se gaseste in cele mai neobisnuite situatii...
2. Ce carte ai recomanda iubitului si de ce?
Ok, aici este dificil.... cred ca as recomanda "Printul mecanic". De ce? Pentru ca este cartea mea preferata. Il iubesc pe Will, si imi place modul de a fi a lui Jem. Daca as avea unul, cu siguranta l-as pune sa o citeasca! :)
3. Ce carte ai recomanda celui mai bun prieten si de ce?
Hmmm, as recomanda "Pe jumatate moarta" de Kim Harrison, pentru ca este singura pe care nu a citit-o si e o carte care te face sa te bucuri de fiecare moment. Chiar imi place cartea!
4. Ce carte ai recomanda unui copil de 10 ani si de ce?
Categoric "Nina, fetita celei de-a sasea luni", pentru ca protagonista are 10 ani, e o carte superba pentru copii si cu siguranta te invata sa fi mai bun. O recomand cu mare drag, eu am iubit cele 4 carti. Dormeam noaptea cu ele :)
5. Ce carte ai recomanda unui mare aventurier/calator si de ce?
Cred ca as recomanda "Robin Hood". E o carte de aventura foarte buna. Cand am citit-o am fost mult timp impresionata de poveste. Si este si prima mea carte imprumutata de la biblioteca...
6. Ce carte ai recomanda unui dusman cunoscut si de ce?
"Singur pe lume" de Hector Malot. Prima mea carte. Extraordinara! O minunata scriitura despre dragoste, valori, intelepciune. Inca suspin ca a murit Vitalis. Era personajul meu preferat dupa maimuta Sufletel.
7. Ce carte ai recomanda unei persoane care nu iubeste lectura si de ce?
Categoric "Harry Potter". Cine sa nu iubeasca Harry Potter. Pe bune, si cei mai mofturosi o adora. E cartea cartilor. Nu am intalnit pe nimeni care sa fi citit Harry Potter si sa nu ii fi placut.

8. Ce carte ai recomanda unuia “cu nasul pe sus” si de ce?
Categoric "Jocurile foamei" de Suzanne Collins. Ar trebui sa o citeasca toti care se plang de traiul greu de acum. Sa vada ce inseamna greul adevarat.
9. Ce carte ai recomanda celui care apare primul in lista de bloguri si de ce?
Hm, pentru Patty as recomanda "Viata secreta a albinelor" de Sue Monk Kidd. E o carte care mi-a placut foarte mult si cred ca Patty ar aprecia-o la adevarata ei valoare.Este si un flim cu Dakota Fanning.

Leapsa merge mai departe la:

  • Roxana (Pustoaica scrie)
  • Eve (Pages from books)
  •  Tuturor celor care nu o au
Si ii multumesc extrem de mult lui Patty care mi-a acordat primul si cel mai dragut premiu de pe planeta. Multumeeeeeesc!


Premiul merge si la

  • Roxy (Pustoaica scrie)
  • Laurentiu ( Laurentzyu's Books)
Sa aveti o saptamana frumoasa!

9 comentarii:

Patty spunea...

Am vazut mai demult filmul "Viata secreta a albinelor" si a fost super, sa stii ca m-ai nimerit cu recomandarea asta >:d<.
Blogul tau e super, tine-o tot asa :*.

~Evee`~ spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
~Evee`~ spunea...

Iii!! Multumesc mult.Este prima leapsa pe care o primesc cu adevarat si pe care nu o fur:)).

Imi place sa iti vizitez blogul.Foarte dragut!

Only Books spunea...

Foarte dragute raspunsurile!:)
O zi superba!:*

Dee.

dark_eyes spunea...

Ha! Ma bucur si iti multumesc pentru apreciere!

dark_eyes spunea...

Pot sa iei si premiul, am uitat sa te pun, scz. Il meriti!

dark_eyes spunea...

Multumesc! O zi minunata si tie!

Wild Rose spunea...

Hei! Sa stii ca nici "Nu plange sub clar de luna" Sa stii ca nu le citesc chiarrr pe toate :D

dark_eyes spunea...

Bine, daca vrei ti-o aduc maine la scoala... :) Oricum tu mi-ai luat-o de Craciun! Multam inca o data!

Trimiteți un comentariu