A weekend story

sâmbătă, 10 martie 2012

| | |
Asta este rubrica mea noua. E cam singurica rubrica in care o sa povestesc putin despre carti si mult despre viata mea, cu ceea ce imi place, ceea ce fac si tot asa. Pe scurt, in fiecare weekend o sa aflati ceva despre mine, despre muzica care o ascult, despre ce scriu, la ce filme ma uit, cum a fost copilaria mea, etc, etc. Sper sa va placa!

1. Astazi, la capitolul muzica o sa va povestesc despre Roxette, pentru ca este o trupa speciala pentru mine. Anul acesta Roxette va veni la Cluj pentru a sustine un concert incendiar pe data de 19 iulie. Pot sa spun ca tai deja zile in calendar... Roxette e o trupa mai veche, probabil ca toti ati auzit de celebra melodie "Listen to your heart" sau de "It must have been love", melodii care inca mai rasuna in difuzoare dupa 20 de ani, sau si mai bine. Melodia mea preferata de la aceasta trupa este "How do you do" pe care de cate ori o ascult ma inseninez mai ceva ca si cerul :). Roxette este o trupa de pop-rock compusa din cei mai tari suedezi de pe planeta:  Marie Fredriksson și Per Gessle. Trupa a fost fondata 1986. Dupa acest an a inceput nebunia care a cuprins tot globul. Lansand hituri peste hituri, Roxette a devenit rapid trupa fara de care nu se putea tine nici  petrecere. Asa ca astazi putem asculta melodii superbe de la acest duo genial.
Daca ar fi sa fac o lista a melodiilor care le iubesc, cam asta ar fi:

  • How do you do
  • It must have been love
  • Spending my time                           
  • Listen to your heart
  • Joyride
  • Dangerous
  • The look
  • Sleeping in my car
  • Dressed for success
  • Run to you
  • Wish I could fly
2. Filmul copilariei mele este Stapanul inelelor. Inca de mica am fost indragostita de Legolas (jucat de Orlando Bloom, cu urechi ascutite de elf), si o cam dispretuiam pe Arwen care tot spunea incontiuu "I chose a mortal life" sau ceva in genul. Inca il respect pe Sam si ma enerveaza uneori Frodo, il ador pe Gandalf si de fiecare data cand  cade in prapastia din minele din Moria spun impreuna cu el "Run, you fools!" (cei de la ProTv traduc asta ca "Fugiti nebunilor" sau ceva asemanator). Inca rad cand Legolas si Gimli se intrec in batalii, apogeul fiind la gluma cu olifantul cand elful doboara un ditamai olifant si Gimli spune ca tot unul se pune (" It still count as one"). Mai nou imi place prea mult si de Aragorn ( a se citi "salivez" la Aragorn), dar ma enerveaza coroana pe care o poarta la sfarsit. Partea mea preferata din cele trei filme este in "Intoarcerea Regelui" cand Aragorn apare cu oastea de spirite in spatele lui si doboara totul in cale. Filmele au niste efecte minunate, le revad de fiecare data cand am ocazia. Primul film a aparut in 2001, al doilea in 2002 si ultimul in 2003. Acum se face un fel de "inainte de poveste", ce s-a intamplat inainte cu Inelul si cum a ajuns la Bilbo. Se intituleza "Hobbitul" si (Slava Cerului!!) apare si Legolas pe acolo. Oricum filmul asta mi-a marcat serios copilaria, datorita lui am ajuns sa iubesc genul fantasy.

3. Daca va mai intrebati ce mai imi place sa fac inafara sa citesc, sa ascult muzica si sa ma uit la filme, aflati ca ador animalele. Pot sa spun cu mana pe inima ca animalele mele preferate sunt caii. Am fost intr-o tabara de calarie, stiu sa calaresc la trap si la pas (cu galopul mai greu...dar e ok si acolo). In rest imi plac cam tot ce se numeste animal, inafara de paianjeni si gandaci.... Pe locul doi si trei sunt cainii si pisicile. Personal am avut si un hamster alb pe care il chema Ronti si pe care il iubeam mai mult decat pe Legolas, insa am fost nevoita sa il dau din cauza unei alergii foarte nasoale. La bunica am un caine flocos si fricos foc, pe care l-am gasit abandonat si i-am pus nume Tutu (nu dupa baiatul de la Romanii au talent, credeti-ma) si o pisica foarte timida pe care o cheama Adina, dar pe care o strigam mereu "pisi", asa ca nu prea raspunde la numele de "botez". Am un acvariu cu pesti, dat fiind faptul ca unul dintre hobby-urile lui tata este sa amenanjeze acvarii. Acum un an am avut un peste numit Bubble. Era un betta, un fighter fish pe care l-am lasat singur in acvariu deoarece se batea cu alti pesti. Bubble a fost primul meu peste dresat, pe care il strigam si venea, mangaiam sticla si venea sa se gudure, parca vroia sa fie mangaiat si pe care mama il numea "cainele nostru". Cand a murit am plans foarte mult, era un prieten tacut dar haios, si ma distra cand scotea bule. 
 Cam atat despre mine pentru acest weekend. Ne revedem in timpul saptamanii cu povesti legate de carti, of course. Pana atunci va las cu melodiile pe care le ascult...
Roxette- How do you do si Listen to your heart
Have a nice weekend!

4 comentarii:

Wild Rose spunea...

Aragorn<3 Sincer, Frodo e cel mai apatic personaj din film dupa parerea mea, Arwen, spre deosebire de Eowyn (my girl) care il omoara pe Nazgulul ala, numa da din gura si la sfuta pe Aragorn ca na, asa e filmu'.arsit il sar Gimli si legolas...ahh ce vremuri! Preferata mea e in doi cand gilmi il intreaba pe elf:What's happening? si el raspunde:Shell I describe you or shell I find you a box? <3 How do you do! <3 ma intorc la printu meu mecanic

Wild Rose spunea...

A, da, de ce ai o mata pe nume Adina!?!?!

dark_eyes spunea...

Am numit-o dupa fosta mea educatoare care are un caracter aproximativ ca si al pisicii...

Wild Rose spunea...

Aproximativ iubesc Printu!!! <3

Trimiteți un comentariu