De vorba cu personajele (2)

vineri, 13 aprilie 2012

| | |
Am tot stat si m-am gandit cum sa va multumesc eu pe toti, unii vreti Rose, unii Eve, unii Katniss. Asa ca m-am gandit cu cine as vrea eu mai ales sa vorbesc dintre cele trei eroine si.... am ales-o de data aceasta pe Rose. Dar nu va temeti. Voi face dialoguri si cu personaje mai secundare (Adrian, Gale, Caleb, etc.)
Asa ca astazi, in Vinerea cea Mare, stam de vorba cu Rose Hathaway din Academia Vampirilor
(... nu mi-am imaginat-o chiar asa, dar este destul de aproape, so...)
Rose, spune-ne cate ceva din copilaria ta, cum ai cunoscut-o pe Lissa, cum a fost la Academie inainte ca toate astea sa inceapa.
Mama m-a lasat in grija Academiei inca de cand eram mica. Ea trebuia sa se intoarca la munca ei de gardian dupa gresala facuta. Asa ca am fost abandonata inca de mica si crescuta de catre cei de la Academie. Pe Lissa am intalnit-o la gradinita si ne-am imprietenit, ca sa spun asa, din prima lovitura. Educatoarea ne-a pus sa ne facem lectiile impreuna si ne-a obligat sa ne scriem numele complet. Bine-nteles, era o cruzime asa ca am actionat: am aruncat cu cartea in educatoare si am numit-o "nemernica fascista" (acum stiu ce inseamna...). Cel putin am lovit o tinta in miscare exact unde vroiam. Jackpot!!!
Legatura mea cu Lissa a devenit mult mai profunda, cand amandoua aveam cincisprezece ani si am suferit accidentul. Parintii Lissei, impreuna cu fratele ei au murit, insa afinitatea ei fata de spirit a facut ca eu sa fiu atinsa de umbra.
Legatura ta cu ea este foarte speciala, nu s-a mai prea intalnit asa ceva in ultimele... secole, sa spunem. Ce simti, cum e sa fi legat in acest fel de cineva?
E... complicat. Cel putin pana ne-am dat seama cum functioneaza, a fost haotic. Cand Liss simtea ceva foarte putenic, eram pur si simplu absorbita in mintea ei si nu mai constientizam nimic din afara.  Toate emotiile ei mi se transmiteau mie si nu mai constientizam ca eu eram Rose si nu Lissa. Insa cu putina practica, am reusit sa ma extrag din mintea ei, in momentele.... cand nu vroiam sa stiu prea multe (a se citi: nu vreau sa-l imbratisez pe Christian, cahhhhhh!).
Uneori e bine sa avem legatura, mai ales in situatii de urgenta cand nu stiu unde e Lissa sau trebuie sa ne sincronizam pentru un anumit lucru. Dar totusi, sa fi legat de o persoana are multe dezavantaje...
Hmm, stim ca ai un temperament mai, aaa, vulcanic. Ce simti cand lupti, pe ce te concentrezi?
In primul rand am acest temperament ca mostenire de la tatal meu, la pachet cu trasaturile mai exotice si pielea specific turceasca. A fi energica si inflacarata in lupta este un mare avantaj. Mai ales cand esti motivat sa o faci. Gardienii lupta pentru a pastra in siguranta moroii, care sunt din ce in ce mai putini. Fiind dhampiri, pastram anumite caracteristici specifice moroilor, de exemplu vedem mai bune pe intuneric decat oamenii normali, rezistenta noastra este mult mai mare si avem o agilitate crescuta care poate atinge cote similare cu cele ale unui strigoi daca suntem antrenati cum trebuie si ne straduim foarte mult. De asta se ocupa Academia.
Cand lupt ma concentrez exclusiv pe tehnica si imi las corpul liber pentru a putea reactiona in situatii de urgenta. Bine-nteles ca orele cu Belikov au ajutat putin (si au ajutat si la altceva...). Insa cel mai important este sa sti cum sa te comporti cand esti fata in fata cu un strigoi, sa-i sti punctele slabe si sa te pozitionezi astfel incat sa-i poti tabaci cat mai repede fundul intr-un moment de neatentie. Vreti o demonstratie???
A....e ok (vreau totusi sa merg pe proprile picioare la slujba de inviere maine). Apropo de Belikov, spune-ne ceva despre el, cum il vezi tu...

A, ca un zeu, desigur. Insa pe langa aspectul fizic aratos ("-mai mult decat aratos. E sexy-genul acela din cauza caruia te opresti in mijlocul strazii si te lovesc masinile"), e un partener tareee tulce. Are un caracter dur la exterior (specific gardienilor, de altfel), dar e bland si iubitor si extrem de tandru si afectuos si dragut si sensibil si ..... (ia o gura de aer...), ei stiti voi, perfect boyfriend. In perioada cand relatia noastra era secreta, a fost foarte greu sa ne ascundem sentimentele unul fata de altul. Adica, stiam amandoi ce simtim, si era greu sa ne tinem in frau, mai ales in luptele corp la corp.Incercam sa ne tinem departe. Uneori mergea- de multe ori nu Si nu ajuta deloc faptul ca uneori mai scapam si noi fraul.... Pana la urma, in ciuda laturii de gardian, e un tip bun (.... la suflet fratilor, la suflet). Si duster-ul, am uitat sa pomenesc de duster, de romanele western si de muzica veche (de dinainte sa cada zidul Berlinului...).
Ok, ne-am prins. Nu ne mai povesti asa despre el, multe vor sa ti-l fure....
Lasa-le sa vina la mine... oh, ce invitatie de paruiala este asta....
Dar de Adrian ce poti sa ne spui, micutule dhampir....? (asta e pentru fanele innebunite)
O, Adrian.... nu stiu. E putin dificil sa vorbesc despre el dupa toate. Dar ramane unul dintre cei mai tari baieti din viata mea. Mereu inconjurat de glume taioase si fum de tigara... Regret tot ceea ce s-a intamplat.Merita pe cineva mai bun, care sa nu-l dezamageasca pentru ca pe langa toate viciile pe care le foloseste pentru a stapanii spiritul, are o fire protectiva (a se citi in special Jill), dulce si buna, un baiat nu usor de cucerit. E mai greu sa-i vezi adevarata natura, fara invelisul de baiat rasfatat si replici sarcastice. Si nu o sa uit niciodata cand mi-a spus "Nu te teme micutule dhampir. Poate ca esti inconjurata de nori negrii, dar mereu vei fi ca o raza de soare pentru mine". Sincer mi-e dor de ochii lui verzi, insa doar ca prieten. Atentie fetele, el e liber (...pana in Bloodlines) si faptul ca poate intra in visele voastre poate face viata mai... piperata!

Ok, Rose! Te las sa te intorci la gardianul tau si la Lissa. A, era sa uit, tie iti plac castravetii?
A...da, cred. Ce fel de intebare mai e si asta???!!!
Una care ma intereseaza in mod personal. Multumesc Rose!




Cam atat pentru astazi, dragilor. Nu uitati sa lasati intr-un comentariu ce personaj vreti sa-l mai descoaseam. Pe data aviatoare! Si spor la curatenie/vopsit oua/facut prajituri/degustat miel si asa mai departe!






5 comentarii:

Wild Rose spunea...

Rose, vezi ca ma supaar!!! EU vreau sa il imbratisez pe Christian!!! Ahh, am si uitat cat de dor mi-a fost de Rose, mersi de amintiri. Este cea mai tare (haahaa, pana la Emma Carstairs...poate) si DA si mie imi plac castravetii. deci il pot face pe Jace fericit, mancand eu in locul lui castravetii...EPIV FAIL!!!
Super rubrica! Zi: sunt geniala, sau sunt geniala?

dark_eyes spunea...

Tu esti cu inspiratia, eu o pun in aplicare :P

Patty spunea...

Super postare, ca de obicei :). Felicitari, te si vad un reporter de investigatii hihi. Data viitoare mi-ar placea sa ii iei interviu lui Katniss, cum ti-am mai zis si la postarea precedenta :*

dark_eyes spunea...

Multumesc, Patty. Sa vad ce pot face. Am citit cam de multisor JF, dar ma descurc eu cumva :)

Wild Rose spunea...

Da, ceva de genul...si Katniss, cand mai ai de gand sa te aproape sinucizi? La urmatoarea editite a jocurilor am auzit ca vor fi porci zburatori! Happy hunger games and may the odds be evere in your favor?
Haha, glumesc :))

Trimiteți un comentariu