De vorba cu personajele

vineri, 6 aprilie 2012

| | |
Datorita Irinei, colega mea, BFF si toate chestile care poate fi o fata, am facut o rubrica mai speciala... sa spunem doar ca este o idee nebuneasca, care implica multa imaginatie, multa atentie la detalii si o doza mare de indrazneala si nebunie. Asa ca, here it is!  Rubrica "De vorba cu personajele" este una dedicata unor interviuri imaginare cu personaje din carti. Cu intrebari si raspunsuri. Unii o fac cu autori, eu fac ceva mai complex, cu prietenii nostri conturati in imaginatia hiperactiva a cititorilor. De asemenea, aceasta rubrica va poate ajuta sa cunoasteti mai bine cuprinsul unei carti, sa vedeti daca vi se potriveste. Interviurile au caracter mai mult informativ, pentru a dezvalui cartea din prisma personajelor. Dar de ajuns cu palavrageala. Sa va dau un exemplu...
Personajul de azi: Clary Fray din seria "Instrumente mortale"

Clary, tu ai fost o fata obisnuita inainte sa iti dai seama de adevarul ascuns in spatele unor vraji mai complicate. Cum arata viata ta inainte de "lampa-vrajitoarei"?
Inainte sa imi dau seama de faptul ca sunt o descendenta a ingerilor, un vanator de umbre, eram destul de comuna. Imi placea enorm de mult sa desenez, fiind inspirata de mama mea, pe care se intampla rar sa nu o vad cu o pata de vopsea pe bluze. Imi imaginam multe ipostaze complicate, povesti sau desene care capatau o nuanta aparte odata asternute pe foaia blocului de desen. Ca orice adolescenta, imi placea sa merg sa hoinaresc, locul meu preferat fiind clubul "Pandemonium". Cel mai bun prieten al meu, pana in prezent este Simon, baiatul dintr-o trupa rock ciudata, obsedat de chestii ciudate, cu care imi petreceam majoritatea timpului.
Ai aflat intr-un mod destul de ciudat ceea ce esti. Ce ai simtit cand ti-ai dat seama ca nimeni nu poate vedea vantorii de umbre inafara de tine?
Hmm, a fost destul de ciudat...sa vezi trei adolesceti facandu-l placinta pe unul "nosalant". Adica, stiam dinainte ca era ceva ciudat cu fata in alb (Isabelle), care stralucea precum un far, cu o rochie prea lunga pentru a-si ascunde runele. Eram atat de fascinata ca n-am auzit cand Simon a spus in gluma ca e travestit si se culca cu mama. Acum probabil ca i-as fi bagat un pumn, doar sunt vanatoare de umbre :)
Tot ce mi-am spus cand i-am vazut chinuindu-l era "Sunt nebuni. Nebuni de-adevaratelea". Il tot intrebau de demoni, de specii. Eram destul de confuza. Cand l-am vazut pe Jace pregatindu-se sa-l omoare, nu am putut sa mai suport si am strigat "Stai!" ca una din eroinele alea prea cunoscute care se baga unde nu le fierbe oala. As da orice sa-i mai vad odata fata surprinsa :)) Nu e prea usor sa-l surprinzi (spuse fata cu muuuuulta dragoste si simpatie in glas si ochi melancolici...). Apoi cand mi-am dat seama ca Simon nu-i poate vedea, m-am simtit si mai confuza, dar m-am hotarat ca vreau sa aflu. Cred ca e momentul i care mi-am luat soarta in maini, ca sa spun asa.
Descrie-l putin pe Jace, asa cum il vezi tu, indragostita nebuneste de el.
Hmmm, greu lucru. Pai Jace este...Jace. E mai complex decat pare la prima vedere. Initial nu crezi decat ca este plin de sine, putin dus cu pluta, sarcastic tot timpul si are un temperament mai caustic. Dar toate acestea sunt de fatada. E ca si un fel de carapace protectoare. In realitate, baiatul meu cu par si ochi de aur si chihlimbar topit e tandru, frumos, iubitor, atent sa nu raneasca pe nimeni, mereu gata sa se arunce in valtoare luptei si sa se sacrifice pe sine pentru altii. De si nu rezulta din figurile alaturate, este familist, si tine la toti mai presus de propria persoana. Nu vrea sa dezamageasca pe nimeni. E ideal pentru mine. Si il iubesc enorm, cu tot cu parul lui ciufulit si atragator, cu pielea plina de rune si cicatricii, cu pumnale de seraf si ochii in care te adancesti si care iti arata adevarata lui natura.
Ce sentiment ai cand desenezi sau creezi rune?
E incredibil. E ca si cum magia ar curge prin mine, prin stela sau creion si se revarsa fara ca mintea sa fie constienta de ce faci. Creezi ceva din nimic, dai viata la ceva care nu exista pana acum. E incredibil! Ma bucur ca Ingerul mi-a dat acest dar. E cel mai bun si ma defineste in totalitate.
Iti plac castravetii? Stim ca lui Jace nu-i plac..
Da, chiar imi plac. In prima carte mi-a oferit un sendvici cu castraveti. Yummy!
Ce parere ai despre Church? Sa sti ca nu e cine pare a fi...
E o pisica....speciala. Stai, cum adica nu e ceea ce pare???????
Pa Clary.....keep doing the good work! Ne revedem in volumul 4 (care daca nu apare cuarnd......)!




10 comentarii:

Wild Rose spunea...

Suuuuuuuuuupeeeeeeeeeeer!!!!! Like like like!!!
Data viitoare vrem Druuuu!!! <3

dark_eyes spunea...

OK. Daca aveti propuneri, nu ezitati!

Only Books spunea...

Geniala idee!
Ce ziceti de Rose, din Academia Vampirilor? :) A, sau si mai bine! Adrian, tot din AV.

Criss

Patty spunea...

Me gusta :)). Foarte original interviul, iar ideea este super! In urmatoarele dati poate un interviu cu Katniss din JF sau Eve ;)

dark_eyes spunea...

Foarte buna ideea cu Adrian, Criss. O sa tin cont de ea... e chiar pe gustul meu :))

dark_eyes spunea...

Buna idee! Ar fi foarte frumos! Mersi,Patty :) Si vacanta frumoasa!

Patty spunea...

Multumesc la fel Alexandra. Sa ai un Paste plin de lumina alaturi de cei dragi >:d<:*

Anna spunea...

Genial! Chiar că îți trebuie imaginație! :D
Abia aștept următorul interviu!! :D

dark_eyes spunea...

Ai vre-o preferinta? Cred ca o sa fac un poll, nu prea stiu ce sa aleg :)

Larisa Ciobanu spunea...

ai putea sa faci un interviu cu Jace daca nu ai vreo idee

Trimiteți un comentariu