Leapsa dubla

sâmbătă, 14 aprilie 2012

| | |
Oau, in ultima perioada trebuie sa tot fac lepse. Dar imi place, asa ca ii multumesc Irinei (Aripi de hartie) pentru cele care le voi face. Hai sa ne apucam de treaba. Prima e cea muzicala:

Ce melodie vă descrie cel mai bine starea de spirit ce o aveţi acum ?
Greu, dar cred ca Have a nice day- Bon Jovi. E clar dispozitia mea...


Ce melodie ascultaţi când vă simţiţi prost ?
Categoric Helo-Evanescence. Desi ma face sa ma simt mai melancolica...

Ce melodie va aduce la viata?
Adica ce melodie ma face sa zburd si sa ranjesc. Categoric Watch me- Shake it up. :) Stiu, nu ma uit la desen, dar am auzit-o de la o colega si.... damn, ma energizeaza :)

Ce melodie v-a trimis cel mai puternic mesaj ?
Cand vine vorba de mesaje ascunse, clar Guns N' Roses. Asa ca melodia care mi-a transmis cel mai puternic mesaj este Civil War- Guns N' Roses. Atentie la versuri, ele spun totul...

Care este cea mai veche melodiie de care va aduceti aminte ca o ascultati cand erati mici?
O, da. Categoric O-Zone- Ma inec in ochii tai. Pe bune, imi placea enorm trupa asta... si acum mai stiu versurile "Nu raspunzi la SMS" :))


Ce melodie ati recomanda unui tanar ce afla ca e pe moarte ?
O, ce mai intrebare e si asta???!!! Habar n-am. Daca scormonesc prin play- list, hmmm.....O, cred ca stiu: Bon Jovi- Keep the faith. Se potriveste, cred. Ah, am si uitat cat imi place melodia asta ;)




Ce melodie ati recomanda prietenei/prietenului care are inima franta ?
O, da. Cu siguranta Picture to burn- Taylor Swift. 


Ce melodie ati vrea sa va fie cantata seara sub balcon ?
Aww, eu am balcon! Yuuu-huu :) Nu stiu, un yodlee-hihuuu? Glumesc, cred ca Scorpions- Love will keep us alive. E asa de dulce... by the way, love you Meine! And 4ever Kottak \m/


Care este cea mai funny melodie pe care ati ascultat-o ?
Pai, artistul este acelasi ca si la Iri, dar alta melodie: Pavel Stratan- Eu beu. :))

Huh, grea leapsa asta... Dar urmatoare e si mai grea. So, leapsa cu filme...
Animatie: Printesa si broscoiul, O poveste incalcita,The AristoCats, Nemo, Brother Bear, 101 dalmatieni, etc, etc.
Actiune:The hunger games, Zorro, Piratii din Caraibe (pe toate 4), Batman (???, ok, am inceput sa o iau pe ulei..)
Drama: Draga John, Viata secreta a albinelor, Fantoma de la opera, Forrest Gump (cel mai frumos film.. m-a facut sa plang juma' de ora), Titanic (si totusi era loc pentru doi pe pluta aia nenorocita)
Comedie: Micul dejun la Tiffany, Beethoven (toate), Home alone, Sister act (o, filmele copilariei mele), Eu sunt Mosul (Whoopi Goldberg rules!)
Istoric: Iisus di Nazareth (???), Alexandru cel mare si.... cam atat :)
SF: Superman, X-men, Eu sunt numarul patru, The terminator (cu Arnold nume-ciudat-impronuntabil)
Razboi: War Horse, Casablanca, Troia, Sapte ani in Tibet
Fantasy: Stapanul inelelor (toateee), Eragon, Cronicile din Narnia (toate 3), Harry Potter (nu exista serie mai buna), Saga Amurg (da, am vazut si astea toate...), 
Horror: Dracula, Femeia in negru (si apoi tine-te la 3 nopti cu cosmaruri), Legenda vie (il ador pe Will Smith)
Sport: Cel mai rapid motor din lume (oo, ce film frumos a fost), Karate Kid, Rocky (da, si pe asta din pacate l-am vazut..)
Documentar: This is it
Musical: Sunetul muzicii (???)
Romantic: La rascruce de vanturi, Shakespeare indragostit (of, ce fim groooozav!), Stardust (desi e si fantasy)
Biografic: pas...
Thriller: cele care le-am pus si la Horror. Apropo, care-i diferenta???

Ambele lepse merg la absolut cine vrea. Sunteti liberi sa le luati ;)

Si ca sa fiu prima in ton, va spun de pe acum Paste fericit!!! Sper ca lumina invierii sa patrunda si in casele si in sufletele voastre, umplandu-va de fericire, bucurie si iubire. Hristos a-nviat!







1 comentarii:

Patty spunea...

Paste fericit si tie! >:d<

Trimiteți un comentariu