Leapsa...

miercuri, 11 aprilie 2012

| | |
O noua leapsa pe care am furat-o de la Roxy (Pustoaica scrie) si am primit-o oficial de la Iri :) (Aripi de hartie). Multumesc muuuuult :)! Asa ca...

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Cum sa indoi paginile???!!! Semn de carte clar! Am unul nou, foarte amuzant. Plus ca majoritatea cartilor au unul inclus, asa ca nu am de ce sa chinui biata carte... Va las o poza cu linistitorul meu semn de carte. Nu indoiti cartile, copii! 
2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
Da, am primit "Firelight" de Sophie Jordan de la mama, de Pasti (mersi :*) iar de la Geo si echipa de pe The fantasy am primit "Blestemul focului" de Chloe Neil, in urma unui concurs, pe data de 1 aprilie (voi glumiti, nu?- nu, nu glumim!). Thankies :)).
 3. Citiţi în baie?
Acolo incep majoritatea cartilor... Decat sa imi terorizez vecinii cu schelalaitul meu, mai bine citesc. E ceva mai productiv :)
4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
In prezent scriu doua cari: prima se numeste "Shadow's wings" si a ajuns la pagina 10... iar cealalta nu are inca un titlu, dar e cu dragoni si am ajuns deja la pagina 50! E un progres, huh?
5. Care este cartea preferată?
Cat de cruuuud! Pai... cred ca, daca nu iau in seama seriile epice (Harry Potter, Stapanul inelelor, Academia Vampirilor si Cronicile lumii pamantene) categoric Orasul de sticla :)
6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Am recitit toate Harry Potter-urlie de 3 ori, si Cronicile lumii pamantene de 2 ori. In rest nu prea recitesc. Dar ma gandesc serios sa o fac cu seria "Instrumente mortale" a lui Cassie Clare.
7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
As fi suuuuper incantata, extaziata si, ca de obcei, as vorbi mult si fara rost. Adica, daca nu as scrie cateva intrebari pe o foaie, cred ca nu prea as spune nimic inafara de "O Doamne!" si"Chiar sunteti aici? Nu e o holograma?"
8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Ci Iri (ea e mereu prima pe care imi descarc of-urile legate de carti) cu Paula (o alta prietena) si cu Ioana (colega de banca si prietena). Mai am cateva prietene prin scoala care ma tot intreaba de carti, asa ca am cu cine vorbi, din fericire. Plus ca am acest blogusor, unde vorbesc cu voi :)
9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Recenzia, coperta si parerile altora. Nu am prea ascultat cand mi-am luat "Frenezia" si am cam dat-o-n bara. Adica nu a fost chiar asa de rea, dar m-a dezamagit.
10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Harry Potter, Urzeala tronurilor si Stapanul inelelor. Carti epice, nu ai cum sa nu le adori.... Dar nu obligam pe nimeni (nici macar pe Sayuki, ei nu-i place HP)
11. Care este locul preferat pentru lectură?
O sa sune ciudat, dar cel mai mult imi plac spatiile inchise asa ca.... in dulap :)). Am un dulap mare, si ma pot ascunde linistita sa citesc, fara sa inchid usile, bine-nteles.
12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Mereu cu muzica. Imi place cum se imbina cititul cu muzica. Cumva, reusesc sa ma concentrez la ambele. Rencarnare a lui Napoleon?!
13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Tocmai citesc "Bloodlines" in format electronic. Dar prefer sa simt hartia si sa intorc paginile manual :) 
14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Citesc si carti imprumutate, dar cand am bani le cumpar rapid, nu imi place o biblioteca incompleta :)


Cam toata lumea are leapsa, asa ca cine o vrea e liber sa o ia! Totusi sa ma anunte printr-un comentariu, ca sa stiu la cine sa o dau data viitoare :)
 Zi frumoasa :)!

4 comentarii:

Only Books spunea...

Foarte tari raspunsurile. <3

Criss

dark_eyes spunea...

Mersi! Huh, pariu ca te referi la partea cu dulapul? :))

Wild Rose spunea...

Cu placere! Mersi ca m-ai scos de la blogroll bolumdo :D

dark_eyes spunea...

Scuze, incerc sa remediez chestia asta. Daca te pun, imi apari cu o postare de acum 8 luni, cu "A aparut primul capitol din Focul!". Deci, stai ca mai incerc ;)

Trimiteți un comentariu