Thank you, Eve!

miercuri, 20 iunie 2012

| | |
Am primit azi un premiu foarte dragut de la Eve, pe care o gasiti pe blogul http://pagesfrombooks.blogspot.ro, un blog foarte frumos si interesant pe care il recomand cu caldura tuturor cititorilor, indiferent de ce gen de carti citesc :) Iti multumesc ca te-ai gandit si la Alexandra's library. Asta imi arata ca totusi nu scriu fara rost aici, pe pagina asta care a devenit mai mult decat un simplu site.
 Arata superb! Este cel de-al doilea premiu pe care il primesc, asa ca nu pot sa nu fiu decat  foarte incantata de el :)
Premiul merge mai departe la:
Toti au bloguri superbe pe care intru zi de zi! Felicitari! 

11 comentarii:

Geo. spunea...

Multumesc, Alexandra! E bine sa stii ca esti apreciat pentru munca pe care o depui! Succes in continuare!

Evelyn Eve spunea...

Nu ai pentru ce sa imi multumesti! Asa am vrut sa iti arat ca blog-ul si postarile tale imi aduc mereu zambetul pe buze. Ma bucur ca am dat peste el.Si nu chiar nu scrii fara rost. :) Eu iti citesc fiecare postare chiar daca nu le comentez. :)

dark_eyes spunea...

Mersi, la fel! :)

dark_eyes spunea...

Mersi mult , Eve! Oameni ca tine ma fac sa continui mereu sa sciu si sa tot scriu :)

Apy spunea...

Multumesc mult >:D<! Imi place blogul tau

Wild Rose spunea...

Aleeee! Nu mai am mooodem :((( nu mai pot intra pe neet :(( acuma is pe mobil, deci mdaa :((

dark_eyes spunea...

Mersi, sentimentul e reciproc! :)

dark_eyes spunea...

vrei sa il pun eu?

Rose ღ spunea...

Ai o leapşă de la mine :) http://rose-books.blogspot.ro/2012/06/defecte-si-calitati.html

Alecsa All spunea...

Heeei >:d< Multumeeesc mult de tot pentru premiu >:D<:*:* Esti o scumpa >:D<
Scuzee pentru excesul de imbratisari :))

dark_eyes spunea...

Nu ai de ce sa imi multumesti, il meriti din plin. Nu ma deranjeaza nici imbratisarile :)))

Trimiteți un comentariu