Dispozitive Infernale+ Jocurile Olimpice=? (Partea III)

luni, 30 iulie 2012

| | |
Prima parte (Tessa) este pe blogul Life As Patty.
Partea a doua (Jem) este pe blogul Aripi de Hartie.


Will

Eram inconjurat de oameni, mai multi de cat vazusem in toata viata mea. Pretutindeni se aflau numai corpuri imbracate precum niste muncitori, murdari si plini de sudoare. Toti se agitau intr-un mod nefiresc, de parca erau constienti cum sa faca asta si stiau ca si ceilalti vor face la fel. Mundani, mi-am dat seama cu o tresarire. Toti erau umani.
Apoi o voce cunoscuta a estompat tot vacarmul din jur: "Tessa, Will, Jem, sunt Magnus. Imi pare asa de rau, dar am gresit o incantatie si din greseala am deschis un portal care v-a teleportat în viitor. Nu va faceti griji, o sa va scot de acolo cât ati zice peste. Dar trebuie neaparat sa fiti toti trei în acelasi loc. O sa revin peste jumatate de ora in speranta ca va veti fi gasit pana atunci."
In viitor. Eram in viitor, Tessa si Jem nu se vedeau nicaieri, mundani care aratau precum niste scalvi marsaluiau pe langa mine precum furnicile si, surpriza, Magnus era de vina pentru tot. Am tras o injuratura mentala foarte urata, zambind apoi cand mi-am imaginat-o pe Tessa certandu-ma pentru un limbaj atat de murdar. Numele ei a avut efectul unei galeti de apa rece precum gheata turnate in capul meu. Trebuia sa ii gasesc pe amandoi, si repede, pentru a reveni in Londra noastra.
Gandindu-ma ce sa fac, am inceput inconstient sa ma strecor printre muncitori, lovindu-ma si facandu-mi loc cu coatele daca era nevoie. Trebuia sa scap de aici, sa merg in sus pentru a avea o privire cat mai panoramica asupra vacarmului astuia. Sa ii caut pe cei doi aici era precum incercarea de a gasi un ac in carul cu fan. Sau incercarea de a gasi un lucru marunt in sifonierul Jessie. Fata aia avea nevoie de o curatenie generala in camera.
Ajuns la scari, m-am intors pentru a privi multimea, in speranta de a-i zari, printr-o minune pe Tessa si Jem. Privelistea m-a lasat cu gura cascata. Tot musuroiul de mundani era intr-un soi de cerc, cu iarba si case precum cele din epoca noastra. Dar cum era posibil asa ceva din moment ce Magnus ne anuntatse ca suntem in viitor? Lumea nu evoluase de loc? Oamenii dansau si jucau, copii sareau veseli iar o melodie calma cuprindea totul intr-o atmosfera de pace si seninatate. Surprins, m-am intors si am urcat sutele de trepte ce mi se intindeau inainte. Mundanii intorceau capetele si ma analizau cu priviri lungi si uimite. Cativa s-au ridicat si au indreptat spre mine mici dreptunghiuri care m-au orbit pentru cateva clipe. Mi-am asuns privirea dupa mana si am continuat drumul, pana am ajuns unde vroiam.
O mare circulara se desfasura in fata mea. Atatea lumini, atata zgomot, m-au facut sa mai fac in pas in spate, lovindu-ma de alta persoana.
          - Scuzat-ma, am murmurat inca naucit de vacarmul din jur.
          - Nu face nimic, mi-a raspuns mundanul, intr-o engleza identica cu a mea. Esti si tu de acolo de jos? Ce faci aici?
Omul asta ma confunda cu muncitorii de jos. Dar avea, cu siguranta idee despre ce se intampla.
          - Scuzati-ma, dar, unde suntem? l-am intrebat, strigand pentru a acoperii muzica si larma
Strainul mi-a aruncat o privire ciudata , de parca se asigura ca nu eram beat sau ceva in genul.
          -  Esti in tribune, la Jocurile Olimpice de la Londra.
Londra? Aceasta arena, ce semana cu cele ale vechilor romani, sa fie Londra?
          - In ce an? am spus, incercand sa par stapan pe situatie.
          - Omule, tu ma verifici daca nu sunt nebun? Suntem in 2012, logic. E al treilea an in care Londra gazduieste Jocurile de vara.
Fara nici un cuvant, m-am departat de mundan. Ce om ciudat! Dar nu se compara cu ce tocmai aflasem. Eram in anul 2012! In Londra, o Londra diferita de tot ceea ce stiam. Daca as fi putut sa pastrez cumva fiecare privire si sa le-o arat celor de acasa... Era plin de demoni pe aici, eram sigur.
Apoi i-am zarit. Jem era langa Tessa, conducand-o printre randuri atent, de parca ii era frica sa nu se sparga. Ea era atat de uimita de tot! Ochii cercetau fiecare milimetru din peisajul maret, memorand totul, pentru a pastra in minte fiecare detaliu. Rochia ii era sifonata, de parca tocmai trecuse printr-un vartej, palaria cu floricele ii statea intr-o parte iar parul ii era ravasit. Dar parea mai plina de viata ca niciodata.
Cu o sfortare m-am trezit, Tessa era a lui Jem acum. Nu a mea.
          - James! l-am strigat pe parabataiul meu
Tessa s-a intors prima. Cu cateva sunete nearticulate mi-a sarit in brate. Parul ei moale ce mirosea a musetel si mere m-a facut sa ma cufund in uitare, iar bratele mele s-au strans aproape automat in jurul mijlocului ei. Apoi, mult prea repede ea s-a retras, rosind usor.
         - William! a raspuns si Jem cu un zambet, incantat si fara sa observe reactia Tessei.
         - Suntem in 2012, Will, in Londra din 2012! mi-a strigat Tessa, animandu-se cu fiecare cuvant pe care il spunea. Toata fiinta ei vibra de incantare.
Am deschis gura sa ii raspund, insa un zgomot parca venit din iad ma oprit. Uimit, ne-am intors spre peisajul pitoresc de jos pentru a constata cu uimire ca din pamant rasareau niste tevi care scoteau un fum gros, aproape negru. Pamantul se casca in jurul lor, iar ele se inaltau din ce in ce mai multi. Asta era sigur lucru demonic. Era magie rea, o puteam simtii.
Mi-am scos iute stela ascunsa in maneca. Daca incerca sa ne faca rau ceva, aveam sa fiu pregatit.
"Ok, vad ca sunteti impreuna! Tineti-va bine!" a urlat Magnus in mintea noastra. Si apoi am fost pur si simplu smulsi, evaporandu-ne. Cand am deschis ochii, ne aflam din nou pe pod, iar magicianul ne privea amuzat.
         - O sa te arunc drept in Orasul fratilor tacuti pentru asta, i-am spus eu lui Magnus.
Si totusi, ce lume ciudata! Imi placea. Poate ca cerul era purpuriu si facut din arici. Aia ar fi fost cu adevarat interesant.
     ***
Cred ca v-ati dat seama ca aceasta este o introducere pentru Saptamana Infernala mai speciala. Speram ca va placut, pentru ca noi ne-am dat silinta si fiecare a compus partea ei de poveste. Stati la calculatoare in fiecare zi pana in 4 august. Tocmai a inceput cea mai tare saptamana: Saptamana Infernala!


2 comentarii:

Rose ღ spunea...

Ge-ni-al! :X Voi, fetelor, sunteţi extrem de talentate.

Wild Rose spunea...

Nu ca tu ai fi mai prejos, Scufito :)

Trimiteți un comentariu