Leapsa la puterea a treia

joi, 19 iulie 2012

| | |
Patty, Rose, Irina, va multumesc enorm pentru lepse. Can't wait sa raspund la inrebari...(evil smile). Sa incepem:

Ok, regulile sunt urmatoarele:

1. Postează imaginea Liebster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4. Nominalizează 11 persoane care să nominalizeze acest tag (+link).
5. Mergi la pagina lor şi anunţă-i.
6. Nu da tagul înapoi.

Si rezolvarea (o, Doamne, ca si la mate, nu vreau mateee!)
1.










2.  Asta va fi foarte interesant:

  • Cand eram mica am avut parul cret, dar acum il am mai drep ca si scandura si toata lumea ma intreaba daca il intind cu placa. Si chiar urasc asta...
  • Pana la zece ani am crezut ca Statuia Libertatii are un cornet de inghetata in mana (da, stiu...se vede ca nu am fost in America).
  • Imi place extrem de mult biologia si m-am apucat deja sa invat pentru olimpiada, chiar daca e vacanta si de-abia am reusit sa scap de examene :)
  • Sunt obsedata cu o mare/gigantic/urias de Zero din Vampire Knight, ma gandesc mereu la ce ar face Will Herondale/ Jace intr-o situatie si ma pun mereu in locul lui Eragon cand am putin timp de visare.
  • Pentru vara asta, cartile care mi le-am propus sa le citesc ma depasesc in inaltime (si am cca. 1m si 68 cm).
  • Mereu mi-am dorit sa scriu, dar nu pot sa ma tin mult timp de o idee.  
  • Am invatat sa citesc de la varsta de cinci ani, singura, cu foarte putin ajutor de la mama ("Da' asta ce litera mai e?' - "E g. De ce iti pasa?")
  • Cred ca daca spun "Bloody Bena" de trei ori in oglinda, noaptea, proful meu de geografie va aparea si imi va reteza capul cu manualul. Infricosator.... de aia nu o sa incerc asta niciodata
  • Imi place ca lumea sa ma considere putin nebunatica. Ma descrie bine, dupa parerea mea....
  • Vara ma simt putin expusa, fara pretioasele mele hanorace...
  • Baietii din clasa mea nu au scapat niciodata fara un pumn in fata de la mine daca s-au purtat urat cu ceva animal/profa/colega/obiect/mine.
3. Patty
Care este ultima carte pe care ai citit-o?  Brisingr de Christopher Paolini
Care este culoarea ta preferată?   Movul 
Ce putere supranaturală ai vrea să ai?  Sa citesc gandurile oamenilor. Nu stiu de ce, dar asta imi doresc 
Pe care personaj din cărţi ai dori să îl cunoşti?   Will Herondale, 100% sigura
Ai mai multă energie ziua sau noaptea?    Categoric noaptea. M-am nascut noaptea, pot face orice noaptea :)
Care este desertul tău favorit?     Tiramisul facut de mama cu o tona de cafea.
Ce melodie ai ascultat ultima oară?    Rammstein- Du hast (nu stiu de ce ma obsedeaza asa de tare chitara...)
Romance sau thriller?   Hai sa fie romance.
Ce i-ai spune lui Vlad Ţepeş în legătură cu mitul despre vampiri?     Omule, imi pare rau de tine...sau ar trebui sa iti spun Coltosule?
Ce zodie eşti?    Sunt un geaman veritabil.
Scrie un film care ţi s-a părut mai bun decât cartea. Nu imi amintesc un astfel de film... poate Spiderman?




Rose

1.Dacă ai fi băiat pentru o zi...        As merge la un meci de fotbal, udeva, pe o arena ultra gigantica, cu tata. Mereu si-a dorit sa faca asta.
2.Cea mai mică notă. Nu trişa :D     Un sase mirobolant la geografie.
3.În ce eşti îmbrăcată?                 Pantaloni de trening si un tricou alb, ciudat.
4.Toţi avem un nume apelativ dat de părinţi. Puiule, spre exemplu. Care e al tău?     Iedut (ciudaaaat)
5.Sursa ta de inspiraţie.       Aaaa, lumea din capul meu?
6.Cadoul perfect pentru tine.         Un set de tobe originale ddrum semnate de Kottak
7.Ce melodie ai la tonul de apel?     Madagascar 3- I like to move it & Afro circus (si toata lumea rade cand imi suna mie telefonul...)
8.Primul cuvânt care îţi vine în minte.   Varza
9.Dacă ai fi o culoare, ai fi...        Categoric mov.
10.Uite-te pe geam. Care e cel mai înalt lucru pe care îl vezi?        Nucul batran din spatele blocului. 
11.Numărul tău norocos.          Tot ce are in componenta 3 imi aduce noroc.




Wild Rose

1. Care este eroina ta preferata?     Rose Hathaway
2. Ce asculti acum?                Mama se uita la TV. Asta e tot ce aud ;)
3. Iubesti pe cineva?               Imi iubesc parintii si bunicii.... dar presupun ca nu la asta te refereai, deci nu.
4. Ultima carte citita este...?     Brisingr de Christopher Paolini
5. Care este citatul tau favorit si de ce?        "Cat despre temperatura din Iad, domnisoara Gray, lasa-ma sa-ti dau un sfat. Tipul chipes care incearca sa te salveze de la o soarta cruda nu se insala niciodata. Nici chiar cand zice ca cerul este purpuriu si e facut din arici". Cred ca stiti motivul: Will Herondale.
6. Fii sincer/a iti place Twilight?     Cartile- da, mai ales ultimul volum. Filmele- asa si asa, erau mai bune fara Patina si fata cu fata lipsita de expresie.
7. Cand ploua te simti...                 Mai vie ca niciodata. M-am nascut pe o furtuna....cum rar ai vazut.
8. Ai vrea sa traiesti in alt oras? Daca da in care?   Mi-as dori sa traiesc in Sighisoara. Iubesc orasele medievale, iar anul astama duc la festival ;)
9. Random one, iti plac perele?         Da, chiar imi plac
10. Daca ai putea fi orice creatura magica, cei ai alege sa fii? (eu hipogrif :D)    un dragon sau o pisica fermecata, ca si cele din Eragon. Sau un unicorn?
11. Cantaret/Cantareata/Trupa preferata? -/Taylor Swift/Evanescence si Scorpions (nu ma pot decide).


Intrebarile mele:


1. Care este fructul tau preferat?
2. Vara sau iarna?
3. Care este  animalul preferat? Ai un animal de casa?
4. Daca te-ai intalni cu un personaj dintr-o carte, care ar fi prima intrebare?
5. Seria preferata este...?
6. Care e actorul/actrita preferata?
7. Unde iti petreci vacanta de vara?
8. Care crezi ca este cel mai ciudat lucru la tine?
9. De ce iti place/nu iti place sa citesti?
10. Care a fost cartea copilariei tale?
11. Daca ai putea sa iti indeplinesti o singura dorinta, care ar fi aceea?


4. ok: Pages from booksViata prinde magieWhat's with Allex, si cine mai vrea sa o ia, sunteti invitatii mei ;)

5. sa triti am inteles :)

Va doresc o zi cat mai minunata. Eu fug sa ma pregatesc, peste o ora merg la concert la Roxette! Yeeeeee :)



1 comentarii:

Patty spunea...

Have fun la conceeeert! :*

Trimiteți un comentariu