Ma topesc...

luni, 2 iulie 2012

| | |
Nu stiu daca este de la caldura sau de la fericirea nebuna, dar sigur ma topesc. Poate e de la ambele. Azi, la ora 10 jumate eu eram pe scarile liceului, asteptand cu "Eragon" la piept sa vina fisele alea blestemate. Am depus contestatie la romana, deoarece nu eram multumita de nota mea, si, dupa spusele baremului de corectare trebuia sa iau mult mai mult de 9,15. Asa ca... uita-ma acolo, stand si aratand deplorabil in timp ce team-ul de la Realitatea TV se straduia sa ne prinda in cele mai "tari" ipostaze. Pana cand... ta-daaam, rezultatele mult asteptate isi fac aparitia. Si ghici ce? De la 9, 15 nota mea cea noua este de un incredibil 9,85.
Asa ca ce solutie mai buna de party gasesti, inafara sa te duci la librarie, sa cumperi cat poti, sa mergi apoi la limonada cu cea mai buna prietena si apoi sa inchei totul cu o cutie mare de inghetata... O zi minunata, mai ales ca acum stiu sigur ca intru la ce liceu vreau eu :) So, liceule, pazea ca vin!
Ce ziceti mai tarziu de o recenzie la "Vrajitor si vrajitoare"? Sau mai bine "De vorba cu personajele"? Decizia voastra...
Recitesc "Eragon" deoarece, cand am fost sa imi iau volumul patru, mi-am dat seama ca sunt cam in ceata, asa ca m-am apucat iar de seria cea mai tare cu dragoni. De cand mama mi-a cumparat primul volum si am vazut coperta, stiam sigu ca am sa ador seria. Si aveam dreptate (odata in viata...).
Hot summer, huh... Va las deoarece postul nu prea mai are sens. Ma decid eu ce sa mai scriu. Have a nice day... Va las cu soneria mea de telefon (da, prea mult Madagascar 3 te face sa mori...de ras)

7 comentarii:

Patty spunea...

Felicitari pentru rezultate Ale!:*:* Si lectura placuta la "Eragon". Apropo, vrem "De vorba cu personajele" ;)

dark_eyes spunea...

S-a facut! Multumesc Patty! Aproape am terminat volumul 1. Chiar si a doua oara e superba cartea :)

Rose ღ spunea...

Mor dupa Madagascar :)) Cine impune limita de varsta pentru desene animate? :D
Ador noul aspect al blogului.. si, oh, uite-l pe Patch <3

dark_eyes spunea...

Madagascar este... pe putin o productie GENIALA! Ai vazut treiul? Am ras cu lacrimi la cinema.
Noul aspect este happy... ca si vara :)

Anna spunea...

Felicitări pentru notă! :x Baftă în continuare, să ajungi unde-ți dorești! :*

dark_eyes spunea...

Multumesc! Bafta si tie si vacanta placuta!

ioana_florina98 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu