My mind walks foolishly...

marți, 24 iulie 2012

| | |
Nu, nu e titlu de carte, e doar o constatare trista. Sad face...
Atmosfera asta de vara, lene si caldura, fara ploaie sau vant, ma face sa dau strambe in tot ceea ce mai fac eu. Si practic lenea mai intens ca oricand. Pe bune, nu stiu ce este cu mine. Astenie de vara???!!!
Am ajuns la volumul patru din Eragon, dar am o presimtire foarte naspa in legatura cu sfarsitul, si chiar nu vreau sa se termine seria. Presimt ca se va lasa cu o cascada de plansete si suspine dupa ce voi citi ultima pagina :( Eragon a fost o serie...uluitoare. Cred ca nu voi mai citi niciodata ceva la fel de inspirat si frumos care sa marcheze asa cum au facut-o cartile lui Christopher Paolini. Clar e autorul meu favorit! Gandul ca va trece la raftul cu "epice" ma face sa las "Mostenirea" din mana extrem de repede. Ma fortez de trei zile sa citesc si am ajuns doar la 100. Jalnic, stiu, dar creierul meu nu functioneaza corect.
Ce fac, daca nu citesc? Momentan beau cacao, ascult The Beatles ca si o maniaca, ma tot gandesc cum sa fac ros de poster de la concertul Roxette (care, by the way, a fost extraordinar), imi fac programe pe care nu le pot respecta, ma cert cu cei de la Urgent Curier care se misca ca ochiul mortului si tot asa.
A, sa nu uit, mintea mea mai compune cate o idee care risca sa devina ceva...mai mult. Si cum toata lumea scrie pe wattpad, de ce sa fiu eu cea care nu o face? (revolta cu Facebook-ul mi-a ajuns...)
Daca vreti sa cititi ce mai macina imaginatia mea bolnava, dati un click :)
Va las cu Beatles, daca tot cu ei sunt si eu...

7 comentarii:

Wild Rose spunea...

Tu esti o sadica si nici macar nu stii...

Rose ღ spunea...

Pfui, şi mie mi-au făcut ceva probleme cei de la Urgent Curier. Măcar curierul a fost drăguţ :))
Mi se pare genială ideea cărţii tale :) N-am mai văzut distopii pe wattpad, până acum. Keep bloggin' :*

dark_eyes spunea...

Merci ca m-ai anuntat :) Macar stiu si eu de acum...

dark_eyes spunea...

La inceput o sa semene un strop cu Divergent, dar mai incolo...stai sa vezi :)
Multu de complimente! Si povestea ta este superba cu "s" mare :) O ador pe Grace... si pe Shane (mai ales pe el).

Krisz spunea...

Te provocăm! :) http://walking-on-letters.blogspot.ro/2012/07/book-lovers-challenge.html

Patty spunea...

M-ai facut nostalgica cu "Hey Jude"...

dark_eyes spunea...

Acum ma apuc! Geniala provocarea! Bravo, fetele :)

Trimiteți un comentariu