Book Lovers Challenge #2

joi, 2 august 2012

| | |
O noua zi, o noua provocare :)
Azi: "Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău"


Prima mea recenzie a fost facuta la volumul 1 din seria "Academia Vampirilor". Click aici pentru a o vedea. Inainte faceam recenzii pe serii, ceea e nu era foarte avantajos deoarece nu puteam sa transmit aceleasi idei cum fac acum, cand iau fiecare carte in parte. Asa ca, intr-o cand nu aveam ce face si parintii mei erau plecati la o nunta, m-am apucat sa sterg tot, sa reorganizez blogul si sa-i schimb putin aspectul. Si fara sa imi dau seama, am inceput sa scriu prima mea recenzie. Initial nu prea stiam eu cum o sa fie, cum ar trebui sa arate si pana unde ar trebui sa dezvalui povestea. Asa ca am facut o pauza de 10 minute, in care doar am rasfoit cartea. Si asta mi-a dat inspiratie: sa traiesc aventurile lui Rose, sa imi aduc aminte de toate sentimentele care ma incercau cand citeam, de tot suspansul si de micile detalii care m-au facu sa cred ca aceea e cartea mea preferata, acestea au fost lucrurile care m-au impins sa descriu cat de bine am putut la acel moment cartea.
La final am fost destul de multumita de rezultat, desi acum, cand ma uit cu un ochi mai critic la ea, imi dau seama ca as schimba o buna parte. Dar imi place sa cred ca am evoluat, ca aceea reprezinta inceputul meu, primul pas facut de mine intr-o arta a comentarii. Asa pot sa imi vad evolutia. Si imi da multe sperante si multa ambitie.
Cand am postat-o, nici nu m-am gandit ca cineva o sa comenteze, dar cand am vazut cuvintele insirate de Sookie, am crezut ca o sa sparg tavanul de fericire! Pana si acum, de cate ori vad un comentariu, ma incearca un sentiment de fericire, pentru ca stiu ca cuiva, din 18 milioane cati suntem, ii pasa de ce scriu eu pe bucata asta de blog :) Si e un sentiment asa de fumooooos!
Stilul meu de recenzare nu e foarte complex. Ma bazez doar pe faptul ca pot starni interesul: pana la urma asta e scopul, nu? Uneori imi dau seama ca dezvalui prea mult, dar ma consolez cu gandul ca astfel cititorul isi da seama daca este sa nu o carte pe gustul lui. E greu si incerc sa o fac cat mai bine. Nu tot timpul imi iese; sunt om si sunt sortit greselii. Dar incerc, si asta e tot ce conteaza :)

2 comentarii:

Only Books spunea...

Tin minte ca m-am chinuit foaaarte mult cu prima mea recenzie si vroiam s-o fac intr-un mod cat mai profesionist, sa folosesc termeni cat mai complicati:)). Dar mi-am dat seama ca trebuie sa prezint o carte ca si cum i-as povesti-o celei mai bune prietene.
Imi place articolul:).

Dee.

Patty spunea...

Imi place mult postarea :*. Eu la prima recenzie pe care am scris-o am avut emotii daca o sa le placa cititorilor modul meu de a recenza carti. Dar cand am vazut comentariile, la fel cum ai spus si tu, m-am mai calmat :))

Trimiteți un comentariu