Book Lovers Challenge #3

vineri, 3 august 2012

| | |
Ooo, de provocarea de azi imi era chair frica... : "Cu care personaj din cărțile citite te asemeni cel mai mult (aveți calități, defecte comune, același mod de a acționa în unele situații etc.) ? Dacă nu ai găsit doar un personaj, poți face un mix de 2-3 și să ne spui ce ai asemănător de la fiecare."
Din moment ce nu pot sa spun ca ma aseaman doar cu un singur personaj, o sa fac un mix. Multumesc, fetelor, pentru ca v-ati gandit si la asta :) Asa ca, eu: hmm, sunt intr-o perioada in care nici eu nu stiu cine sunt, insa am cateva trasaturi de care sunt sigura: sunt impulsiva si spontana, nu ma gandesc de doua ori inainte sa fac sau sa spun ceva (ceea ce, in unele cazuri, nu ma prea ajuta...). Sunt incapatanata si nu renunt usor la lucrurile/persoanele/ideile la care tin. Poate si putin revolutionara, din moment ce nu prea accept societatea de astazi. Imi place sa ajut oamenii, desi pot tine suparare destul de mult pe o persoana care mi-a facut ceva foarte rau (doar in cazuri extreme se intampla). Imi place lecturaaaa (dar banuiesc ca stiati asta, huh?) si imi place sa invat cat mai mult despre lucrurile care ma pasioneaza, ceea ce ma face sa retin destul de usor informatiile. Subiectele care nu imi sunt pe plac sunt destul de greu de aprofundat si uneori asta ma face sa le urasc inainte de a le cunoaste foarte bine (dezavantaj mare, mai ales la geografie si mate). Sunt o visatoare incurabila, iar parintii mei spun deseori ca ar trebui sa mai cobor dintre nori si lumile mele imaginare la care tot ma gandesc cu ochii deschisi, si sa mai fiu prezenta si in viata reala. Cred ca melodia lui Ozzy Osbourne- Dreamer, ma descrie perfect (" I'm just a dreeeeeamer/ I dream my life aaaaawy/ I'm just a dreeeeamer/ Who dreams of better daaaaays!"). In momentele mele bune sunt o romantica incurabila, in altele ma gandesc ca sunt feminista si sustin sus si tare ca "Nu imi trebuie baieti!". Imi ador muzica, fie ea rock sau clasica. Si sunt destul de vijelioasa, in sensul ca ma enervez cu viteza sunetului si devin violenta (ei, fiecare cu defectele lui) Deci, asadar si prin urmare, mi-e cam geru sa ma incadrez intr-o carte. Asa ca voi spune ca sunt o combinatie intre Rose Hathaway (Academia Vampirilor), Tessa Gray (Dispozitive Infernale) si Dru Anderson (Altfel de ingeri). Cel putin, dupa parerea mea...
P.S: Soriceii din imagine reprezinta personalitati si ipostaze. Asta pentru can probabil unii va intrebati "what???!!!". Deci nu, nu am personalitate de soarece :)) Doar sunt draguuuti desenati.

***
Acum, trebuie sa va spun la revedere pentru o perioada (pana pe data de 19) pentru ca plec in vacanta! O sa imi fie tare dor de voi, dar sper sa am net in Muntenegru, ca sa pot posta. In Austria sigur am. Maine dimineata pe la 6 postez urmatoarea provocare. Asa ca ne revedem noi; nu stiu cand, dar ne revedem. Postarile de la BLC le scriu inainte si o rog pe Irina sa le posteze, asa ca nu voi ramane in urma. Asa ca va doresc tuturor o vacanta cat mai frumoasa! See ya :)





2 comentarii:

Patty spunea...

Vacanta placuta Ale!!!
P.S. Te vad o Rose in miniatura :))

dark_eyes spunea...

Ooo, mersi Patty :)

Trimiteți un comentariu