Book Lovers Challenge #4

sâmbătă, 4 august 2012

| | |
O intrebare care pare destul de usoara, dar la care m-am tot gandit si nu am un verdict. Azi e timpul sa raspund atat pentru mine, cat si pentru voi: "Care sunt personajele tale supranaturale preferate (vampiri, vrăjitoare, zâne etc) și de ce?"
Primul raspuns care mi-a venit in minte era "Depinde de ce citesc la momentul respectiv" Apoi mi-am dat seama ca, la naiba, trebuie sa decid si eu o data! Asa ca, luand in cele din urma o grea hotarare, personajele mele supranaturale preferate sunt ingerii si pe jumtate ingerii/nefilimii (ha, nu va asteptati la asta, nu?)
De ce? Of, mai trebuie si justificat...damn. Pai, ia sa vedem:
     - seriile lui Cassandra Clare m-au facut sa iubesc pur si simplu nefilimii. Adica, Jeez, cine nu ii iubeste pa baietii Heronale? In plus, imi plac armele lor: pumnalele de seraf care se activeaza cand rostesti numele unui inger, sabia care te obliga sa spui numai adevarul, lampa vrajitoarei. Cine nu iubeste raiul, cand descendentii sai sunt atat de tari??!!
     - de cand eram mica ma gandeam la ingerul meu pazitor, acela care este menit sa te vegheze si sa te apere nencetat. Tin minte ca ma rugam la el in fiecare seara, si nu ma puteam opri din a-mi imagina aripile lui lungi si pufoase :)
     - o mare influenta in acesta hotarare a avut-o Carter, ingerul din seria "Georgina Kincaid" de Richelle Mead. Ii ador replicile lui geniale, momentele de dragalasenie, inima de aur si talentul de a se face disparut cand e cazul. Plus ca imi place ca e foarte misterios. Si nonconformis: ati mai vazut voi ingeri sa fumeze si sa dea foc, din greseala, bradului de Craciun? Plus ca isi pierde vremea cu subalternii lui Jerome, ceea ce e destul de surprinzator.
     - tot din seria cu sucubi, mi-a atras atentia si Roman, prietenul Georginei. El este nefilim, si chiar daca in primul volum mi se parea "tipul rau, dar badass", mi-a dovedit in volumele 4 si 5 ca este foarte de treaba si ca are o inima de aur. Faptul ca o sprijina pe eroina noastra oricand si ii este mereu alaturi conteaza foarte mult. Si chiar imi doresc ca Kincaid sa ramana cu el si nu cu Seth. Dar nu eu scriu cartea, asa ca...

Ingeri, nefilimi, ingeri si iar nefilimi. Categoric personajele mele favorite :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu