Book Lovers Challenge #5

duminică, 5 august 2012

| | |
Momentan sunt in Serbia si am net!!! Party :) Nu prea stiu daca o sa am net si unde ma duc, dar ma rog sa fie asa, ca sa pot posta. Poate vreti sa stiti ca tara vecina este superba cu "S" mare. Suntem intr-o statiune montana unde este aer curat, lume multa si fericita, o gramada de cai, iar cabana noastra miroase foarte frumos a pini si vanilie. Ce pacat ca stam aici doar o noapte... Ok, sa trecem la provocarea de azi: "Copiază un citat care te-a impresionat și comentează-l. Scrie părerea ta despre el, ce îți inspiră, de ce l-ai ales".
Nu stiu de ce, dar singurul citat care imi vine acum in minte este din cartea "Love story" a lui Erich Segal. Aceasta este adevarata love-story de care se tot povesteste pe la noi, iar cartea este una deosebita si impresionanata, desi sunt convinsa ca putin dintre voi au citit-o... Oricum, citatul e urmatorul:
“Love means never having to say you're sorry.” 
Si ca sa subliniez: nu stiu de ce mi-a aparut in minte. Doar a facut-o, iar eu mi-am amintit de carte si de o poveste atat de frumoasa. Probabil ca l-am ales deoarece asa s-a incheiat cartea. Daca o cititi, veti vedea ca intr-adevar, citatul asta va aduce lacrimi in ochi. Si intr-un fel, chiar are dreptate, desi nu prea am cum sa stiu (nu mi-am intalnit "marea dragoste", am doar 15 ani). Dar consider ca, atunci cand iubesti pe cineva cu adevarat iar el te iubeste la randul lui, nu este nicodata nevoie sa iti ceri scuze, pentru ca iertarea vine de la sine. Nu poti fi suparat pe aceea persoana, daca tii la ea cu adevarat. Pararea mea :) 

Nu stiu, pare scurt cat am scris, dar nu este mai mult de comentat. Dragostea nu se dezbate, se simte! :) Na, am devenit si filozof.
Ok, ne vedem maine, sper!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu