Book Lovers Challenge #6

luni, 6 august 2012

| | |
Hello, toata lumea! Ce mai faceti? Dupa cum vedeti, eu am net in Muntenegru. Tara asta e superba. Vila noastra inchiriata este chiar pe plaja, deci facem cinci pasi si ne trezim in apa. Ca sa nu mai spun ca suntem intre mare si munte :) Foarte ciudat, dar privelistea e incredibila. Revin cu poze. A, apropo, casa in care stam are peste 300 de ani, apartine unei familii regale si are cateva camere inchise pentru ca sunt...de muzeu. Nice, huh? Ok, subiectul de azi chiar imi place... "Dacă ți-ai dori într-o zi să scrii o carte, care ar fi subiectul ei, și ce imagine ai dori să fie folosită pentru copertă? Arată-ne imaginea."
V-am mai spus si mai repet odata ca eu scriu o poveste pe Wattpad, desi, momentan am doar primul capitol. Dar vin si celalalte dupa vacanta. Ca sa cititi, dati click Aici.
Ca si subiecte de scris carti, as putea spune ca am multe idei in minte, dar unele le-am pus in practica si nu imi place ce a iesit, altele inca nu am avut tupeul sa le scriu. Poate vor veni cu timpul. Asa ca o sa va povestesc despre ce scriu acum, in "Between Worlds".
Actiunea se petrece intr-o America distopica, unde societatea e impartita intre Organizatori si Calatori (seamana putin cu Divergent la inceput, dar mai apoi...). Organizatorii s-au ocupat, de cand se stiu, cu reorganizarea Lumii Noi si educarea populatiei. Ei au grija ca lumea sa fie din nou ca cea de dinaintea razboielor si a molimelor, ridicand o civilizatie din nimic. Cea de-a doua breasla, Calatorii, sunt cei care calatoresc in timp pentru a incerca sa schimbe Lumea Veche si sa aduca pacea, astfel incat razboaiele sa fie evitate, iar lumea sa nu fie distrusa. De asemenea, Calatorii conserva lucrurile din Lumea Veche si au grija de istoria ei.
Pentru Jasmine Walkers, protagonista noastra in varsta de 17 ani, a venit vremea sa fie repartizata in breasla care i se potriveste. Timp de patru luni i s-a evaluat comportamentul, s-au verificat cunostintele si aptitudinile pentru ca mai apoi sa fie ori o Calatoare ori o Organizatoare buna. Ea face parte dintr-o familie cu traditie, in carte toti sunt Organizatori. Dar Jasmine este altfel si sub nici o forma nu vrea sa mai stea in breasla nativa, unde este tinuta de lanturi invizibile care o forteaza sa nu fie ea insusi.
Cand vine vremea repartizarii, Jasmine este atribuita Calatorilor si de aici incepe greul. Fata trebuie sa treaca printr-o initiere dura pentru a invata sa se adapteze conditiilor din Lumea Veche, sa se comporte precum un nativ din perioada in care va calatorii si pentru a se apara. Iar apoi... vine o America total diferita de ce a cunoscut Jasmine. Dar daca ea nu este pregatita sa calatoreasca intre lumi? Pentru ca orice actiune pe care o face, va avea un efect in Lumea Noua....
P.S.: Coperta nu e pusa de loc aiurea. Are si ea rolul ei. Veti vedea... daca cititi :)

Sper ca vi se pare interesanta descrierea. Pentru mine, cel putin, reprezinta o provocare sa o scriu. Si vreau neaparat sa ii dau de capat. Ne revedem maine! See ya :)

3 comentarii:

Only Books spunea...

Sună bine:).

Dee.

dark_eyes spunea...

Multumeesc :) Dar trebuie si scrisa...

Patty spunea...

Ai o leapsa de la mine: http://wavesofimagination.blogspot.ro/2012/08/leapsa-copertelor.html

Trimiteți un comentariu