Book Lovers Challenge #7

vineri, 24 august 2012

| | |
Revin si eu cu provocarile...imi cer scuze ca am facut asa o pauza lunga :( Azi trebuie sa raspund la intrebarea "În lumea cărei cărți ai dori să trăiești pentru o scurtă perioadă de timp și  de ce?"

Pentru ca momentan sunt pur si simplu socata de cat de superb a fost primul volum din "Fetele Gallagher" care a aparut cu revista Bravo Girl marti, o sa spun ca as fi mai mult decat fericita sa fiu o studenta la Colegiul Gallagher. Asta daca, bine-nteles ar veni la pachet si cu toate cunostintele pe care le poseda Cammie si prietenele ei. Vreau si eu sa sparg un cod CIA!!! :))
Serios vorbind, cine nu si-ar dori sa faca parte din seria lui Ally Carter? Sa stii sa imobilizezi pe cineva in 7 feluri, sa fii un geniu al calculatoarelor, sa te confuzi atat de tare cu peisajul incat nici macar proprile tale prietene sa nu te observe... Si sa va mai intreb ceva: cati dintre voi se uitau ca obsedatii la "Spioanele" in perioada lor de glorie? Eu eram cu siguranta...
Revenind cu picoarele pe pamant, lumea Gallagher Girls este una destul de sigura, astfel incat nu te poti trezi mancat de demoni, nu trebuie sa mori in arene ciudate facute de maniaci, nici sa vanezi creaturi care seamana suspect de mult cu dementorii. Deci, categoric vreau sa fiu spioana :)

***
Si acum va rog sa ma scuzati, dar chiar nu ma pot abtine sa nu pun reclama asta :)

2 comentarii:

Patty spunea...

Reclama este atat de amuzanta :)). Multumesc pentru ca mi-ai facut ziua mai buna >:d<

dark_eyes spunea...

Ma bucur ca am dat o mana de ajutor ;)

Trimiteți un comentariu