Book Lovers Challenge #8

luni, 27 august 2012

| | |
 "Prezintă-ne cartea ta preferată din copilărie și spune-ne de ce te-a impresionat așa mult. Dacă mai ai cartea, arată-ne o poză cu ea :)." De-abia astept...
Cartea mea favorita din copilarie a fost "Pomul Comorii" de John&Cindy Trent si Gary&Norma Smalley. Ilustratiile, pe care le adoram si incercam de fiecare data sa le desenez (dar erau cam varza...) sunt facute de Judy Love.
In poveste este vorba despre patru prieteni: Leul Alex (un conducator innascut, indraznet, serios si ferm  care ia hotarari rapide), Foca Poznasa (cateogoric personajul meu: vorbeste mult si spune povesti amuzante, e foarte prietenoasa, e plina de energie, ii place sa se afle in centrul atentiei si mereu inarmata cu o doza de optimism), Cainele Fidel (mereu credincios prietenilor, gata sa ajute in orice moment, bland si afectuos, rabdator si pasnic) si Castorul Chewy (mediculos, atent la detalii, pasionat de stiinta, pune mereu multe intrebari si spune mereu lucrurilor pe nume). Cei patru primesc de ziua lor de la Inteleapta Bufnita, o harta care ii va calauzi la pomul Comorii. Pe parcursul drumului, in care fiecare gaseste o parte din cheie, personajele isi descopera personalitatile si invata ca prietenia lor este cea mai pretioasa comoara. Cred ca am pus-o pe mama sa imi citeasca de o suta de ori cartea... 
Pana si acum o rasfoiesc cand imi vine cheful si sunt mereu prisa in Campul cu Mure sau Cascada Bomboanelor cu Menta (yummy!). Categoric cartea copilariei mele. Si acum, pentru garndiosul final, harta si ghicitoarea pe care cei patru prieteni au deslegat-o cu mare succes :)

Spre cele patru chei te duce harta
La al Comorii Pom sa deschizi poarta

De prima cheie daca vrei sa dai
Va trebui sa cauti ultimul pai

Ascunsa de priviri iscoditoare
Desi n-o vezi se afla langa mare

De-asculti atent, cu inima deschisa
Si-a treia cheie vei gasi-o prinsa

Si-acum spre Pom alearga voiniceste 
Dar afla-ntai ce nu se potriveste! 

Si sa nu uitam de ilustratia mea favorita...
"Cel mai mare adevar pe care-l invatati astazi este ca prietenii au nevoie de prieteni in viata."

3 comentarii:

Patty spunea...

Inainte se faceau pentru copii carti mult mai pasnice. Acum am vazut ca cei mici (care citesc, normal) au carti cu zombii si vampiri :))

Lu Luu spunea...

nu pot sa cred.Credeam ca sunt singura care are cartea asta:) a fost printe primele mele carti citite intr-o zi;;) ma bucur sa vad ca si altcineva are cartea asta

dark_eyes spunea...

Lu Luu, si eu credeam la fel... ce mica-i lumea :)

Trimiteți un comentariu