Concurs

marți, 21 august 2012

| | |
Nu va era dor de un concurs? Mie da, dar din pacate bugetul meu este minim (de-abia imi cumpar si eu cartile...) si chiar nu pot sa sponsorizez chestii. Asa ca, de data aceasta este vorba de un concurs cu carti in format electronic (PDF). Si nu, nu e concurs de creatie, pentru ca vad ca nu va prea place sa scrieti. Dar nu va mai aburesc, ci va spun despre ce este vorba.
De data aceasta puteti castiga cele doua volume din seria "Firelight" scrisa de Sophie Jordan.Cartile, repet, sunt in format PDF, asa ca le puteti citii pe calculator, pe e-book, etc. Va mai spun ca "Firelight" si "Vanish" sunt in engleza, pentru ca inca nu s-a gasit nimeni sa le traduca. Dar cred ca va descurati voi, nu?
Tot ce trebuie sa faceti este sa raspundeti printr-un comentariu la intrebarea "De ce ti-ar placea sa citesti Firelight?"  E o intreare usoara, dar sper sa nu imi raspundeti cu "de-aia" sau "pentru ca faci concurs si tre' sa particip". Un raspuns coerent, va rog ;)
Castigatorul va fi ales prin tragere la sort pe data de 2 septembrie, iar cartile vor fi trimise pe mail. Acestea fiind spuse, va urez succes tuturor :)
P.S.: Pentru recenzia primului volum, cautati la pagina "Recenzii". 

  

6 comentarii:

Patty spunea...

Felicitari pentru concurs Ale! Sper să ai câţi mai mulţi participanţi. Din păcate, eu le am deja în format e-book, deci nu are rost să mă mai înscriu. Încă nu le-am citit, dar o voi face în curând.

dark_eyes spunea...

Multumesc Patty! Sa le citesti, pentru ca merita :)

sandybook spunea...

As vrea sa citesc "Firelight", pentru ca din descrierea cartii (pe care am citit-o mai demult, cred ca pe goodreads) parea foarte interesant subiectul, ceva cu o specie de dragoni fermecati care se puteau transforma in oameni si care trebuiau, pentru securitatea ultimilor descendenti, sa se ascunda vederii umane. Intriga implica, din cate am inteles, secrete, spirit de fronda si o poveste de dragoste. Deci are toate ingredientele unei povesti interesante. :D
Multam pentru concurs. :D

Iulya Elena spunea...

Eu as vrea cartea pentru ca e un subiect total nou pentru mine si imi surade sa citesc despre dragoste pe muchie de cutit,s nu numai cu vampiri sau varcolaci:)

Malina Rosca spunea...

De ce as vrea sa citesc aceste volume? Cred ca cel mai solid argument ar ca verișoara mea de la capătul celalalt al globului le-a citit și mi le-a recomandat . Noi doua având aceleași gusturi vorbim destul de des despre cărți și când mi-a spus de acestea le-am dorit imediat , dar cum la noi nu s-au publicat , șansele ca eu sa le citesc au scăzut . Dar când am văzut acest concurs am zis sa încerc . Cartea mi se pare foarte interesanta, cu-i nu-i plac dragonii? Jacinda pare sa aibă o personalitate foarte puternica și povestea interzisa de dragoste nu mai trebuie comentata ca sa iți dai seama ca are un potențial foarte mare .
Chiar mi-as dori sa am aceste cărți , deoarece mi se pare ca au tot ce ce le trebuie pentru a deveni una din seriile mele favorite !

dark_eyes spunea...

Super raspunsuri :) Mult succesc, fetele!

Trimiteți un comentariu