Leapsa copertelor

luni, 20 august 2012

| | |
Saluuut blogarime! Mai e cineva pe aici? Eu tocmai am revenit in lumea reala in care nu mai sunt in vacanta, nu mai imi e cald de mor dar nici nu mai simt miros de mare... Trist cum toate au si un sfarsit, nu? Stiu ca am fost incantata sa am net pe unde am fost, dar din pacate nu l-am folosit. Nu de alta dar chiar nu am avut timp si chef. Anyway, am de facut o leapsa de la Patty, careia ii multumesc mult. Deci, hai sa ne apucam de treaba :)

1. O carte cu coperta roz. (daca aveti, scrieti titlul si autorul) 
  
Douasprezece scaune- Ilf si Petrov

2. Scrieti primele 5 cuvinte dintr-o carte a carei coperta v-a impresionat. 

"Bratele maciesului se intindeau ca"- Crescendo de Becca Fitzpatrick

3. O carte cu o coperta frumoasa, dar continut nu prea bun.(doar numele si autorul) 
Frenezia de Francesca Lia Block

4. Un citat dintr-o carte a carei coperta nu e cine stie ce, dar continutul v-a placut. 
“No one knows for certain how much impact they have on the lives of other people. Oftentimes, we have no clue. Yet we push it just the same.”- Cele treisprezece motive de Jay Asher

5. Ultimele 5 cuvinte dintr-o carte cu coperta verde.(daca aveti in bilbioteca) 

"... se intindeau in fata lor"- Mostenirea de Christopher Paolini

6. Mergeti la biblioteca personala, inchideti ochii si intindeti mana. Ce carte ati atins?

Iertarea de P.C. Cast & Kristin Cast

7. O carte a carei coperta vi se pare ca nu se potriveste cu continutul.

Fascinatie de Melissa Marr

8. Deschideti o carte cu coperta neagra si scrieti primele 5 cuvinte pe care le-ati vazut. 

"Afroditei nu ii placea privirea lui"- Tentatia de P.C.Cast si Kristin Cast

9. Pe coperta carei carti s-au potrivi fotografia de mai sus?

Nu stiu de ce am impresia ca s-ar potrivi cartii Revelatii de Melissa de la Cruz...

10. Puneti coperta unui fanfic scris de voi, sau a unei poezii/povesti, daca aveti.


Leapsa merge mai departe la oricine nu o are :) Nu va sfiiti sa o luati! Revin mai tarziu cu BLC.

5 comentarii:

Only Books spunea...

Ce draguta e coperta fic'ului tau <3!

Dee.

dark_eyes spunea...

Multumesc! :)

Patty spunea...

Aleee, welcome back! >:d< Ma bucur ca ai completat leapsa, imi plac mult raspunsurile pe care le-ai dat :*.

dark_eyes spunea...

Mersi Patty! Iti place noul aspect?

Patty spunea...

Daaa, foarte mult. Este asa, in ton cu toamna care pare ca se apropie <3

Trimiteți un comentariu