Castigator concurs Firelight

duminică, 2 septembrie 2012

| | |
Postez castigatorul destul de tarziu (si imi cer scuze pentru asta), dar am avut o zi foarte plina. Asa ca, dupa o tragere la sort, castigatoarea este...
Malina Rosca

Felicitari!!! Cat despre celalate, nu va suparati. Vor mai fi concursuri de genul :) Poate si cu carti...adevarate. Oricum, va multumesc tuturor care v-ati inscris!
Malina, te rog sa imi trimiti un mail pe adresa Alexandracengher09@gmail.com, ca sa iti pot trimite cartile. Astept un raspuns cat mai curand posibil :) Felicitari inca o data! Sper sa te bucuri de serie!

2 comentarii:

Malina Rosca spunea...

Multumesc foarte mult pentru carti!!!!!!! Astept cu nerabdate sa le citesc!!!

dark_eyes spunea...

Cu mare drag, Malina! Si eu astept sa imi spu ce parere ai avut de ele :)

Trimiteți un comentariu