Home, sweet home!

duminică, 9 septembrie 2012

| | |
Probabil ca ati observat ca am tras chiulul pe aici, si praful s-a asternut pe tastatura precum se asterne roua....aaaa, da, v-ati prins voi :) Am fost plecata la bunica, pe care am ajutat-o cu mare drag la scos cartofii, la pus zacusca, si vinetele si toate alea si mi-am dat seama "Dumnezeule, chiar vine toamna!"Si ca sa nu ma apuc de dramatisme spun doar ca am stat o secunda in mood-ul meu de "Pe aripile vantului" si am realizat ca padurea din spatele casei devine tot mai ruginie si vantul care bate tot mai tare aduce dinspre ea un miros de toamna. Iar noi stam si nu ne dam seama de cat de iute trece timpul pe langa noi. Parca azi stateam in banca si ma suparam ca ne da dictare doamna invatatoare, iar acum stau si ma plang ca incepe liceul si eu n-am invatat nimic vara si lucrul cel mai rau: nici nu imi pasa! Sa vina toamna si iarna si primavara, eu nu vreau sa ma gandesc la absolut nimic. 
Apropo, cat am fost plecata, am facut o gramajoara mica de recenzii intr-un caite si sunt pregatita sa le postez. Deci, ne revedem maine. See ya!

2 comentarii:

Rose ღ spunea...

Bine-ai reveniiit! >:D<

dark_eyes spunea...

Same to you, darling!

Trimiteți un comentariu