Leapsa :)

marți, 11 septembrie 2012

| | |
Ok, desi leapsa asta e adorabila, chiar nu ajuta in conditiile in care eu stau si bocesc ca incepe scoala si se termina vara :) Multumesc pentru leapsa, Patty!

1. Care e cea mai buna carte pe care ai citit-o in vacanta?
O sa fie dezamagiri pe aici, dar o sa spun "PE ARIPILE VANTULUI"

2. Care e cea mai frumoasa coperta a unei carti citite in vacanta?
E cea de la Forsaken (primul volum din seria The Demon Trappers) de Jana Oliver :) Curand recenzia la cea mai tare serie in engleza :)
3. Cate carti ai citit in vacanta?
Aaaaa...conform caietului meu de lectura cu recenzii, 31.

4. Cate carti ti-ai propus sa citesti in vacanta?
Peste 50... (ei, fir-ar, niciodata nu citesc cat mi-am propus!)

5.Ce carte sperai ca o sa citesti in aceasta vacanta si nu ai reusit?
Mi-e ciuda ca nu am putut sa citesc volumul doi din seria Noughts and Crosses (Knife Edge) de Malorie Blackman.

6.Ce serie ai terminat in vacanta asta?
Mostenirea de Christopher Paolini. Daca imi venea volumul patru din The demon trappers (care intarzie de mult prea mult timp!), terminam si seria asta :((

7.Ce carte citita in vacanta nu ti-a placut?
Nu am una...mi-a placut tot ce mi-am ales sa citesc :)

Leapsa merge mai departe la... Sayuki, Pages from booksFrom Dawn to Dusk si cam atat, ca sa aiba si altii pe cine pune :)


8 comentarii:

EEmy ♥ spunea...

Vai,vai,multumesc mult pentru leapsa ! E foarte draguta :x acum aflu si de blogul tau si pot spune ca e superb ! Felicitari ! Cu siguranta vei avea un loc in lista mea de bloguri :). Te pup !

dark_eyes spunea...

Multumesc mult, EEmy!

Wild Rose spunea...

Ale, bby, esti putintel confuzaa :)) cea mai tre serie in engleza e Iron Fey by far... Ash & Puck *fangirl scream* plus a Meghan nui proasta, ca Riley ;)

Patty spunea...

Imi plac raspunsurile pe care le-ai dat la leapsa :D. Mult succes in noul an scolar draga >:d<

dark_eyes spunea...

Multumesc mult, Patty! O sa iti tin pumnii, dar tu nu o sa ai nevoie de succes la BAC :)

Patty spunea...

Multumesc Ale >:d<

Sayuki spunea...

Si eu intarziata:)) Mercic frumos pentru leapsa >;D<

dark_eyes spunea...

Cu mare drag, Sayuki! Mai bine mai tarziu decat niciodata :)

Trimiteți un comentariu