Leda, Litera si vorbarie

sâmbătă, 22 septembrie 2012

| | |
Hey toata lumea! Ati supravietuit scolii? Eu da, ba chiar m-am acomodat destul de mine. Deja am gasit cateva colege care citesc acelasi gen de carti si am de gand sa le contaminez cat de curand cu microbul Jace/Will :)) De-abia astept! Colegele mele de banca sunt super tari si una dintre ele s-a oferit sa imi deseneze daja coperta pentru cartea pe care o scriu. Yey!
Apropo de carti, pentru cei ce vor sa stie, am postat, intr-un final glorios cel de-al doilea capitol din Between Worlds :) Milioane de scuze ca mi-a luat atat, insa stiti cum e... timpul nu ne ajunge chiar daca vrem. 
Bainuiesc ca toti ati aflat de minunatiile de la Litera, dar va rog sa imi permiteti sa pun si eu macar copertele! Cea de la "Tacere" m-a facut sa chiui o seara intreaga. Patch este doza mea de zahar :)) Dar nici celalalte nu se lasa mai prejos. Singura mea grija e: oare o sa am bani sa le cumpar pe toate? Daca nu, trebuie sa ma apuc de plimbat caini...
Cei de la Leda nu se scufunda in anonimat si ne fac doua surprize... pe care le-am mai pomenit si de care ati aflat. Totusi, trebuie sa va mai spun ca a aparut link-ul de precomanda de la "Hex sau Puterea Farmecelor", care ne ofera o multime de avantaje: 25% reducere (deci platiti doar 29.90 lei), transportul este gratuit si binn-nteles, cititi cartea mult mai devreme. Daca totusi nu v-am convins, cartea apre in librarii dupa data de 4 octombrie, la pretul de 26.90 lei. 
Pentru "Legile atractiei" trebuie sa mai asteptam foarte putin: link-ul apare in data de 26 septembrie, iar in librarii volumul o sa apara dupa data de 10 octombrie. Avem totusi cu ce sa ne delectam pana atunci.
Si stiu ca ar trebui sa ma inchin deja in fata editurilor si sa le multumesc pentr atatea carti dar nu ma pot opri sa intreb: INSURGENT CAND APARE??? Mi s-au lungit deja urechile dupa volumul ala si il astept cu atata nerabdare, ca mi-am distrus deja un sfert din neuroni!
Revenind: nu imi place absolut deloc noua interfata blogger, care ma chinuie pur si simplu de cate ori vreau sa postez. Se incarca de douazeci de ori mai greu si ma enerveaza  la culme. Nu cred ca sunt singura care astfel de probleme, insa spre disperarea mea nimeni nu a gasit nici o solutie pentru a reveni la cea veche x(. Damn!
Am vrut sa va intreb ceva: aveti o anumita preferinta pentru urmatoarea rubrica din De vorba cu personajele? Daca da, va rog sa nu ezitati sa mi-o spuneti printr-un comentariu. As prefera sa fie dintre fete, pentru ca vreau sa termin mai intai cu ele si apoi sa incep cu artileria grea... Nu va suparati, nu?
Maine vin cu o recenzie, saptamana viitoare cu o rubrica si tot asa, daca pot si imi ajunge timpul (chair ca e aglomerata treaba cu liceul). Eu trebuie sa zbor la o zi de nastere, dar va rog sa nu uitati sa imi spuneti un personaj :)
Enjoy!



1 comentarii:

Patty spunea...

Interviu cu Nora ai facut? Ca nu mai stiu. Daca nu, ar fi interesant sa faci unul, avand in vedere ca apare acusica volumul 3 la Litera :D

Trimiteți un comentariu