Palavrageala de luni (1)

luni, 17 septembrie 2012

| | |
Nu e doar o rubrica noua pe care o poate prelua fiecare blog, nuu; e mai mult de atat! E o sansa unica in viata, o sansa de neratat in care putem sa facem haz de colegii nostri mai saraci cu mintea, sa spunem bancuri despre profesori si sa ne spunem of-ul. E ca o postare in jurnal pe care o vede cam toata blogosfera, deci, daca vre-un coleg/a stie adresa blogului vostru... schimbati-o :)) Asta e... Palavrageala de luni (ta ta tataaaa).

A venit si ziua in care eu am inceput liceul. Nu pot sa spun ca asteptam cu nerabdare sa aud iar discursul cu "Bine ati revenit, dragi elevi!" pe care directoare ni-l spune in fiecare afurisit de an, dar asta este. Nu e ca si cum m-as putea duce sa-i dau cu o tigaie in cap (ca si in Tangled) si sa ii spun "Da' mai taci odata, nu te asculta nimeni si ne dor picioarele!" Desi, mi-a trecut si asta prin minte (evil smile). In scoala noastra, procedeul festivitatii e foarte complex (si extreeeem de plictisitor...): pentru prima faza, proful de religie ne spune de aproximativ 7 ori, in aproximativ fiecare minut, ca  festivitatea e pe cale sa inceapa (Captain Obvious, huh?); apoi, cand intr-un final toata lumea isi ia locul la masa "tacerii" (observati ghilimelele, ele au un rol important...),incepe imnul (toata lumea sta dreapta, foarte solemna), apoi rugaciunea cu Tatal nostru si intr-un final incepe directoarea (sforaituri in public si eu rugandu-ma sa ploua, colega din spate intonand pe o voce grava "Trompii da sa ploua..."). Apoi vine randul unui domn trimis de Politie sa ne spuna ca vegheaza asupra noastra. (Eu, pe o voce inocenta: "Asta inseamna ca, daca sarim gardul, o sa ne impuste cu tranchilizant?"). Apoi o tipa de la inspectorat (deja profii incep sa discute cu elevii si sa faca glume proaste...). Intr-o glorioasa incheiere, spune si doamna directoare adjuncta cateva cuvinte, in timp ce eu urlu mental din cauza tocurilor (mama lor, jur ca de acum vin in blugi la festivitate!) si suntem pe drumul spre clasa.
Anul asta am o diriga de romana (si anii trecuti tot la fel am avut...). Eu nu am absolut nimic cu ea :) Imi place romana! Dar diriga de anul asta e... foarte tare. Are glume superbe si inspirate in repertoriu si chiar ne-a imbarbatat: "Nu puteti sarii gardul, sunt camere de supraveghere! Dati BAC din romana si nu avem decat 4 ore! Daca veniti indecente sau machiate va trimit acasa! Nu veniti pe tocuri!" (De ceeeeeee? Eu ador cizmele mele cu tooooc :(( ) Lasand toate astea la o parte, pe mine nu m-a deranjat absolut nimic, inafara de partea cu tocurile (probabil ca ii e frica ca o sa fiu mai inalta ca si ea; are dreptul, pe tocuri am 1 metru si peste 70...) Si totusi, diriga ramane o tipa awesome, pe care abia astept sa o cunosc (maybe I'll change my mind, but...). Nu am prea stat eu cu noii colegi (pe care majoritatea de 70% ii stiu chiar bine), dar am tot timpul din lume. Iar data aviatoare, va spun si ce parere am eu de ei (Aveti grijaaa, me este cu ochii pe voi!)
RAPORT TERMINAT! :) Sper ca ati avut toti un inceput cat mai bun (si diriga va lasa sa veniti cu tocuri)!

5 comentarii:

Maria spunea...

Succes în noul an școlar :D

Rose ღ spunea...

Si noi avem un dirig de treaba <3 Nu cred ca are nimic cu tocurile. Sper :)) Am 1,55 si cresc cam 3 cm pe an. Ugh.

Patty spunea...

Mult succes in noul an scolar Ale! :*

Evelyn Eve spunea...

Foarte funny :)). Imi pare rau ca nu poti merge cu tocuri la scoala :-? ..

dark_eyes spunea...

Mult succes, fetelor! Sunteti cele mai tari :)

Trimiteți un comentariu