Primele impresii + Leapsa...

marți, 18 septembrie 2012

| | |
Of, Doamne, a trecut prima zi de liceu (si nici nu stiu cum sa incep). Ma doare capul pentru ca nu m-am mai concentrat de muuuult la ceva anume si pentru ca m-am trezit la 6 (!!!!!!!!), am dat doua teste azi si am avut ore pana la trei (inuman, oameni buni!). Adica, 7 ore de scoala??? Are you stupid or what?
Colegii mei sunt destul de faini, desi inca nu am retinut numele tuturor ("Deci avem trei Alexandre in clasa? Eu am fost aici prima..."). Profii sunt draguti (...cat pot sa fie ei de dragtuti), dar tot sunt extenuata si categoric nu mai vreau la scoala :(( Pe bune, cand vin, nu mai am chef de nimic (nici de citit, nici de blogger, nici de palavragit interminabil la telefon). Scoala e categoric o boala!
Am primit o Leapsa de la Eve (de pe blogul Pages from books). Iti multumesc mult si imi cer scuze ca o fac atat de tarziu!


1.  Dă o notă de la 1 la 10 acestei vacanţe !
O sa ii dau un 9 :) Nu a fost cea mai tare pe care am avut-o, dar nici de lepadat.
2.  Pe unde te-ai plimbat ?
Am fost la bunica, in Muntenegru, Serbia si Croatia. Superbe tari :)
3.  Menţionează cel puţin 2 prieteni cu care te-ai distrat vacanţa aceasta.
Vara asta m-am distrat cu fetele mele din penta-trupa: Irina, Eliza, Flori si Paula.
4. Spune cel puţin 2 melodii pe care le-ai ascultat vara asta.
OOO, cate nu am ascultat. Totusi am facut o obsesie pentru melodia asta:
si asta...
Nu va uitati asa la mine, am fost si eu la concert cu Irina (awesomeeeeee) 5.  Ai realizat tot ce ţi-ai propus la începutul vacanţei ? Bine-nteles ca nu. La asta ma pricep cel mai bine: fac o lista cu lucrurui pe care vreau sa le fac, dar niciodata nu o respect :) 6. Arată-ne o poză pe care ai făcut-o vara asta. Nu trebuie să fie neapărat cu tine. Dupa ce imi golesc aparatul de ele, revin :) 7. Povesteşte-ne o întâmplare haioasă din vacanţă.  Pai, am avut incidente cu toti curierii care au trecut pe acasa ca sa imi aduca cartile. Unul nu a mai ajuns, altul a fost prea... interesat ne numarul meu de telefon (si cand ma gandesc ca tot el o sa-mi aduca cartile....).

Leapsa merge mai departe la oricine vrea :) Sa va aduceti aminte de vara intr-un mod cat mai placut. Ei, eu ma duc sa citesc ceva (nu se poate sa nu fac chiar nimic!). Noapte buna si succes maine la scoala!

5 comentarii:

Wild Rose spunea...

Hmm, ma cam simt vinovata pentru ce ti-am facut...neaaa. a trecut :D Be LaLa <3 si eu fac leapsa, e nice :D

Rose ღ spunea...

Am preluat şi eu leapşa :) Şi eu mă întorc de la şcoală doar pe jumătate Rose :)) Dacă acum mă oboseşte aşa tare, nu vreau să-mi imaginez cum o să fie în perioada tezelor X.x

Wild Rose spunea...

Stai chill, Rose. Nimeni nu te poate dezRoseri :))

dark_eyes spunea...

Rose, consoleaza-te cu cazul meu: eu dau 5 teze! Deci? Mai bine?

Patty spunea...

E nasol cu 7 ore de scoala intr-o zi, dar inteleg prea bine situatia. iti doresc sa ai parte si de relaxare anul acesta scolar >:d<

Trimiteți un comentariu