Recenzie "Pe cuvant de spioana"

vineri, 14 septembrie 2012

| | |
What they said: "Dupa ce a trebuit sa renunte la primul ei prieten,Josh, tot ce-si doreste acum Cammie este un semestru linistit. Dar asta e mai usor de spus decat de facut cand esti eleva la cea mai buna scoala din lume...pentru spioane: Colegiul Gallagher pentru Tinere Exceptionale.
Dupa ce este invinuita pentru o bresa de securitate care pune in primejdie statutul ultra-secret al scolii, Cammie si prietenele ei afla ca scoala lor uremaza sa gazduiasca o serie de musafiri misteriosi- nume de cod: Blackthorne. Si, in curand, fetele se strecoara prin pereti si coridoare secrete, monteaza microfoane si dispozitive de urmarire si iau amprente pentru a afla adevarul despre Blackthorne si pentru a o disculpa pe Cammie. Si chiar daca au incredere in talentele lor de spioane, de data asta tintele sunt mai dificile (si mai sexy!), iar miza pentru inima lui Cammie -si iubita ei scoala- mai mare ca niciodata."

What I say: Ce ma bucur ca "Pe cuvant de spioana" nu a fost atinsa de boala volumului doi, pentru ca as fi fost dezamagita ca Ally Carter sa lase stafeta jos. Volumul doi a fost la fel de bun precum primul, revenind cu noi surprize, noi rasturnari de situatie si noi...spioni?! Sincer, chiar nu stiam ce o sa mai fie dupa povestea "Daca ti-as spune ca te iubesc, ar trebui sa te omor". Dar iata ca am fost uimita (din nou!) de Fetele Gallagher si de tot ceea ce reprezinta aceasta serie. Apropo, am mai spus ca ador copertele? Sunt geniale :)
Revenind la o parere critica, cea de-a doua carte distribuita cu Bravo Girl m-a uluit si m-a amuzat in aceeasi masura. Si nici nu va inchipuiti cat de fericita sunt ca pot scrie asta... Ma face sa fiu si mai curioasa in legatura cu volumul trei. Sa vina odata 18 septembrie!
In volumul doi, Cammie si prietenele ei tocmai s-au intors din vacanta de iarna. Incepe un nou semestru, un nou nivel de pregatire, iar eroina noastra spera sa uite de toata povestea cu "fostul" si interogatoriul de la CIA si sa aiba parte de un semestru linistit (daaa, cat de linistit poate fi la Colegiul Gallagher). Dar se poate ca domnul Solomon si Op-Acop sa le lase in tihna? Cred ca stiti raspunsul...
Cammie, Bex, Liz si Macey nu pot sa nu auda ca ceva misterios urmeaza sa se petreaca la Colegiu. Si ce mod mai bun de a afla pot gasi cele patru prietene decat sa...spioneze! Insa chiar daca ceasul-aparat-foto perfectionat de Liz si o tona de banda adeziva le ajuta pe fete sa inteleaga ca e ceva putred legat de acesti Blackthorne, nimic nu le putea pregatii pentru ceea ce va urma.
O noua poveste care va va faceti sa radeti singuri in camera, in timp ce savurati noul semestru de la Colegiul Gallagher.

Titlu:  Pe cuvant de spioana
Titlu original: Cross my heart and hope to spy