Concurs "Eragon" de Christopher Paolini

duminică, 28 octombrie 2012

| | |
E inca weekend, maine ne trezim cu o ora mai tarziu si poate o sa vedem si prima zapada (la mine, la Cluj, cam asa se preconizeaza). Insa, ca sa nu fiti suparati ca maine e inca o zi de luni, am decis sa va fac si eu o bucurie... Am de oferit un exemplar nou-nout din primul volum al ciclului "Mostenirea" de Christopher Paolini, a carei recenzie o gasiti aici. Insa, ca sa o primiti, aveti de facut si voi ceva...
Mi-a fost dor sa fac un concurs, si dat fiind faptul ca am avut acum ocazia, va propun unul de creatie. Nu va suparati ca trebuie sa munciti putin, in viata nimic nu este gratis...Si totusi, cerinta din concursul asta o sa va faca placere, deoarece nu e dificila si o sa aduca zambete pe buze. Plus ca nu este foarte subiectiv, ca sa nu va plangeti ca o sa neindreptatesc pe cineva (desi, pana acum, nu am avut astfel de obiectii). Vreau ca, intr-un mail pe care o sa il trimiteti pe adresa Alexandracengher09@gmail.com, sa imi povestiti o intamplare frumoasa din copilarie. Cand o sa jurizez, nu o sa pun accentul atat de mult pe povestioara voastra, cat pe atmosfera pe care o surprindeti. Cu alte cuvinte, cu cat redati mai bine sentimentele si gandurile pe care le aveati in copilarie, cu atat mai multe sanse aveti sa castigati. In plus, vreau sa vad coerenta si descriere.
Va puteti inscrie pana pe data de 18 noiembrie inclusiv, iar in urmatoarea zi voi anunta castigatorul. Daca nu va este foarte greu, as prefera sa anuntati printr-un comentariu cei care va inscrieti pentru ca, in cazul in care nu primesc compunerea voastra, sa o retrimiteti. Sa ne luam masuri de siguranta, nu?
Bun, cred ca am spus totul, deci va urez mult succes tuturor si noapte buna!

2 comentarii:

Anonim spunea...

am vazut filmul de la care ii poza si era foarteee foarrrte trist..:(

Anonim spunea...

frumos concurs ;)

Trimiteți un comentariu