Reprezentanti BOTC- Etapa 2

luni, 22 octombrie 2012

| | |
Uite ca am ajuns si aici (spuse-i eu cu o voce ragusita si cu febra 38...). Momentul mult asteptat de toate fetele cititoare care au propus baitii pentru turneu :) Tocmai am dat startul celei de-a doua etape din "Batlle of the crushes"!

Si acum, iata vedetele noastre... Au trecut printr-o selectie dura, asa ca sper ca veti fi multumite :)

Adrian Ivashkov - Academia Vampirilor
Christian Ozera - Academia Vampirilor
Dimitri Belikov - Academia Vampirilor
James Stark - Casa Nopţii
Roman - Georgiana Kincaid
Patch Cipriano - Îngerul Nopţii
Damon Salvatore - Jurnalele Vampirilor
Shane Collins - Vampirii din Morganville
Jace Wayland - Instrumente Mortale
Will Herondale - Dispozitive Infernale
Daniel Grigori - Damnare
Eric - Vampirii Sudului
Four - Divergent
Zach Goode - Fetele Gallagher
Cristophe - Altfel de îngeri
Warner - Spulberă-mă

Stiu ca sunteti super-entuziasmate si multe dintre voi o sa sara pe acealsi personaje, dar regula e ca un baiat poate fi distribuit la doar maxim 3 bloggerite (sorry....). 
Asa ca va invit sa lasati comenatriile voastre pentru a alege crush-ul pe care o sa il reprezentati. O sa ne straduim sa va implinim cerintele :)
Mult succes si keep fangirling! 

3 comentarii:

Rose ღ spunea...

Yaay :* Abia aştept etapa următoare.
Să te faci binee >:D<

dark_eyes spunea...

Si eu :) O sa fie... nebunie, cum s-ar spune!
Mersi :*

Wild Rose spunea...

Geniale suntem, fetelor :)) noi comentam la postarea noastra... :)) Eu vreu Wil!!!!!!! :))))

Trimiteți un comentariu