Castigator concurs Eragon

duminică, 18 noiembrie 2012

| | |
O sa incep prin a spune ca sunt extrem de suparata pe voi. Pariu ca daca era un concurs cu tragere la sort va inscriati cu zecile, dar asa... cum sa scriem o chiestiuta de 10 randuri??? E foaaaarte greu! Nici nu mai spun nimic.
Totusi, fata care castiga acest concurs chiar si-a dat silinta sa scrie si a facut exact ceea ce imi doream de la voi. Fara alte introduceri, castigatoarea este...
STAN DANA!

Felicitari! Atat pentru faptul ca ai castigat, cat si pentru profunzimea compunerii tale :) Mi-a placut enorm. Astept un mail cu datele unde sa trimit cartea, la adresa pe care ai trimis si compunerea. Taxele postale vor fi suportate, bine-nteles, de mine :) 
Cat despre restul, nu va mai mustruluiesc. Dar o sa imi ia ceva sa nu mai fiu dezamagita :(

1 comentarii:

Rose ღ spunea...

Oh, deja s-a terminat? :( Tot îmi propuneam să scriu compunerea la sfârşit de săptămână şi uite că am uitat :( BTW, bravo, Dana, şi lectură plăcutăă! >:D<

Trimiteți un comentariu