There is a world hidden within our own....

joi, 15 noiembrie 2012

| | |
Dumnezeule mare, in sfarsit mi-am revenit! Cred ca m-am uitat la trailer de ce putin o suta de ori, m-am apucat pana si de plans si pe mama am facut-o sa spuna ca ma da afara din casa daca mai chitai odata. Dar uitat-va si voooi:
L-am pus pe MP4, pe telefon si il ascult din doua in doua minute. Si vocea lui Jamie e asa de Jaaaaaaaaaaaaaaaace!!
Sunt obsedata si fara sanse de recuperare. Maine am teza....nu-mi prea pasa :) E Instrumente Mortale, ce naiba'!?


Da, tocmai am realizat ca inca nu m-am revenit...



1 comentarii:

Rose ღ spunea...

Nu s-a nimerit deloc bine data trailerului cu teza :))) Jaaace <3 Nu mă aşteptam să iasă chiar aşa bine, dar m-a surprins mult. Acum, mama mă tot întreabă ce am de tot ţip prin casă :)) Şişii cărţile din ultima poză seamănă un pic cu biblioteca prietenei mele :3

Trimiteți un comentariu