I'm still alive... I guess

marți, 11 decembrie 2012

| | |
Da, da, inca mai traiesc si...nu prea. Imi cer scuze pentru inactivitate, dar nici nu mai pot respira de la atatea teze si teste. Am fost eu desteapta si mi-am dus la stiinte ca sa dau 6 teze... Oricum, saptamana asta scap si eu: mai am maine de dat teza la fizica (si mi-e o frica!), joi ma asculta la geografie din toata materia (medie afurisita!), iar vineri dau cea mai grea teza: teza la bio, care e  echivalenta, intr-un fel, cu admiterea la facultate (profa noastra ne preda din cursul de anul intai si am un portofoliu gigantic de invatat). Apoi relaxareeee! Vai, nici nu pot sa cred ca vine vacanta! Adica cum? Sa nu dau douazeci de mii de teste intr-o saptamana??? Nu se poate :)
Voi cum mai sunteti? Ati scapat de teze/teste? Daca da, cum a fost? Sper ca ati avut rezultate bune :) Daca nu, mai este inca un semestru, nu va stresati. Si sper ca ati tras o bulgareala strasnica! Eu asa am facut, iar rezultatul a fost ca aratam ca si un catel plouat. Dar face parte din distractie :))
Ne revedem vineri, dupa bio. Am atat de multe planuri legate de blog... hehe, va tin in suspans. Seara faina!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu