Miros de carte noua #1

miercuri, 12 decembrie 2012

| | |
Am primit azi utima parte a comenzilor de la Black Friday si vroiam neaparat sa vi le arat. Cartile sunt comasate cu cadourile de Mos Nicolae :) So awesome!

Scuzati calitatea fotografiei, e facuta cu telefonul, care a facut muuulte cunostinte cu podeaua... Deci, avem:

  • Marele Gatsby de F.Scott Fitzgerald, pe care am comandat-o de la Libris de BF;
  • The perks of being a wallflower de Stephen Chbosky, la fel ca si cea de mai sus, pe care am citit-o deja   (si am facut si recenzia), dar am vrut sa o am in biblioteca;
  • Alice in zombieland de Gena Showalter, la fel;
  • Extrem de tare si incredibi de aproape de Jonathan Safron Foer, pe care am primit-o de la tata, de Mos si pe care am citit-o in doua zile (a fost foarte faina, multumesc!);
  • Va place Brahms? si Bonjour, tristete! de Francoise Sagan, carte pe care am primit-o de la bunica de Mos (Multumeeesc!);
  • Iuresul sabiilor (vol.3 din seria "Cantec de gheata si foc") de George R.R. Martin, pe care am primit-o de la mama de Mos, pentru ca stia ca vroiam musai editia hardcover;
  • Moarte subita de J.K.Rowling, tot de la Libris de BF;
  • o carte draguta de Craciun pe care am luat-o pentru retetele de biscuiti azi, de la chiosc.
De-abia astept sa le citesc! Voi ce ati mai cumparat/primit?

4 comentarii:

Rose ღ spunea...

Lectura placuta >:D< Mamaaa, vreau si eu Alice in Zombieland <3
Eu citesc Nostalgia de Mircea Cartarescu si mai am un piic x.x

Wild Rose spunea...

Alice Alice Aliceeee.... sa imi aduuuci si mieeee cartea meuu maineee!!!!!!!!!!!!! Is in hiperventilatie :D

Anca spunea...

Ce bunatati! :x Vreau si eu The Perks of being a wallflower! :-w Deocamdata am prea multe cica.. *DaFuq? Cum sa ai prea multe carti? o.O Niciodata nu pot fi destule... :D *

dark_eyes spunea...

@Anca: :)) ai mare dreptate, niciodata nu sunt prea multe... daca vrei, trimite-mi un mail pe adresa Alexandracengher09@gmail.com si iti voi trimite "The perks of being a wallflower" in format electronic, ca sa o poti citi pe kindle/calculator.

Trimiteți un comentariu