The Goddess Test de Aimee Carter

vineri, 28 decembrie 2012

| | |
What they said: "EVERY GIRL WHO HAS TAKEN THE TEST HAS DIED.

NOW IT'S KATE'S TURN. 

It's always been just Kate and her mom--and her mother is dying. Her last wish? To move back to her childhood home. So Kate's going to start at a new school with no friends, no other family and the fear that her mother won't live past the fall.

Then she meets Henry. Dark. Tortured. And mesmerizing. He claims to be Hades, god of the Underworld--and if she accepts his bargain, he'll keep her mother alive while Kate tries to pass seven tests.

Kate is sure he's crazy--until she sees him bring a girl back from the dead. Now saving her mother seems crazily possible. If she suceeds, she'll become Henry's future bride and a goddess.

IF SHE FAILS..."

What I say: Inainte de a incepe, trebuie sa va spun ca aceasta serie minunata va aparea la editura Leda, anul viitor. Si mai vreau sa va spun ca o sa merite toti banii. Sper sa o incercati cand apare:) Ramane la latitudinea voastra, dar eu voi incerca sa va conving.
"The Goddess test" a fost o carte pe care mi-am dorit sa o citesc inca de cand am aflat de ea. Nu sunt genul de om pasionat de mitologie, si la un moment dat chiar ma saturasem de atatia zei (la latina...), insa stiam ca aceasta carte va aduce ceva nou, mult mai bun in toata tocana asta de Alexandru Mitru si sincretism religios. Asa ca, atunci cand am primit Kindle-ul de Craciun (Multumesc Mosule!), am spus "De ce nu?" si am inceput sa citesc. Am terminat-o intr-o zi, ceea ce spune multe...
Primul volum din seria lui Aimee Carter a fost superb! Nu numai ca a adus un plus de noutate in tot ce inseamna mituri grecesti, dar a infrumusetat povestea si a facut-o mult mai accesibila. A daruit zeilor atat de cunoscuti o noua infatisare si, desi unele parti din comportamentul lor capricios au fost pastrate, autoarea a expus si partile lor mai vulnerabile, cu toate greselile si nedreptatiile. Cumva i-a umanizat si i-a facut mult mai usor de indragit. Si poreclele gasite au dus la o interactiune mult mai buna intre cititor si poveste, un lucru de ridicat in slavi la o carte. Asadar, din punctul de vedere al legendelor si miturilor, Aimee Carter puncteaza excelent fiecare detaliu. 
Povestea a fost una foarte originala, bine scrisa, cu rasturnari de situatie la care cu siguranta nu te asteptai si un final dulce-amar. Intriga povestii mi s-a parut emotionanta, iar felul in care Carter descrie iubirea si devotamentul lui Kate pentru mama sa, a fost cu adevarat induiosator. Un alt lucru care m-a impresionat au fost testele prin care protagonista  a trecut si pe ce punea accentul. Mi s-a parut un lucru extraodinar faptul ca Aimee s-a gandit si la invatatura care poate fi desprinsa din carte, avand grija sa o accentueze si sa o faca accesibila tuturor.
Personajele au fost amuzante si bine definite, chiar daca nu m-am omorat eu foarte mult dupa Henry. Insa mi-a parut intr-adevar rau pentru acesta si pentru dragostea pierduta. In rest, nu am avut de ce sa ma plang. Antagonistul cartii a fost o persoana la care nu ma asteptam. Deloc. Pot sa spun ca a fost chiar socant cand toata povestea a fost dezvaluita. Ceea ce ma incanta, pentru ca o carte previzibila nu iti acorda atat de mult sadisfactie si emoti ca si una in care totul este nou si imprevizibil.
Kate Winters se afla in orasul natal al mamei sale bolnave de cancer, Eden, pentru a-i indeplinii o ultima dorinta. Eroina a lasat tot ce a avut mai valoros pentru a-si ajuta mama. Fiecare minut cu ea conteaza si Kate ar face orice pentru inca putin timp cu mama ei. Iar un sir de actiuni neasteptate il aduc in scena pe Henry, care ii ofera un lucru incredibil in schimbul unui alt lucru greu de crezut. Kate trebuie sa mearga cu el si sa treaca 7 teste pe care nici o fata nu le-a mai trecut. Daca reuseste, va deveni sotia lui si regina peste lumea de dincolo, avand sansa sa mai petreaca timp cu mama ei. Daca nu, zeii vor avea grija de ea...
Aveti curajul sa treceti prin testele zeilor?

Titlu: The Goddesss Test
Autor: Aimee Carter
Nr. pagini: 293
Editura: Harlequin

Din aceeasi serie:

  • Goddess Hunt  (vol.1,5)
  • Goddess Interrupted (vol. 2)
  • The Goddess Legacy (vol. 2.5)
  • The Goddess Inheritance (vol. 3)




5 comentarii:

Rose ღ spunea...

Sincer nu m-am aşteptat să fie mare mare lucru când am auzit de ea, dar acum abia aştept să o citesc. Leda mă sărăceşte de tot :)) Şi îmi place numele editurii din străinătate, încă n-am reuşit să-l pronunţ :))
Te-am pupat, Ale :* :*

roxtao.com spunea...

Hehehe! Ma bucur ca ti-a placut! Abia asteptam sa ajunga si in Romania seria ca sa vad parerile cititorilor de la noi! Pe mine Hades m-a cucerit total abia in volumul 2. In primul eram inca indecisa asa, parca nu reuseam sa il cunosc prea bine, insa in al doilea m-am indragostit! E atat de arogant si rece si indiferent incat iti vine sa il strangi de gat! Si apoi afli deodata tot ce e in sufletul lui si te topesti! Abia astept sa iti citesc recenziile urmatoare! :D

Patty spunea...

Recenzie minunata ca intotdeauna. Bravo Ale, tine-o tot asa!
Sa ai un an nou fericit, plin de realizari pe toate planurile! :*>:d<

Pufulet spunea...

Un an nou fericit!
Si imi doresc atat de mult sa apara cartea asta cat mai repede!!!!

dark_eyes spunea...

An nou fercit, fetelor!
Si eu imi doresc sa apara cat mai repede, ma mananca mana sa o comand in engleza si nu vreau sa o am de doua ori :))

Trimiteți un comentariu