Good news!

luni, 28 ianuarie 2013

| | |
Azi am avut o zi extraordinara (mare parte din cauza a ce am aflat acum 5 minute...)! Am fost atat de fericita incat, cand am ajuns acasa, nu m-am putut abtine si am inceput sa chiui :) Genul de chiuit care se aude pana la etajul 4 :D Banui ca vecinii si-au luat deja dopuri de urechi....
Ok, poate ca pentru voi nu o sa fie atat de extraordinara prima veste (dar pentru tine, Irina, stiu ca o sa fie mai mult decat buna), insa ar trebui sa luati in considerare seria, dat fiind faptul ca eu nu devin obsedata (genul sunt-iremediabil-pierduta) de orice carte.
Desi se spune ca coperta va ramane asta, cred cu tarie ca o sa o schimbe, si cea de fata o sa fie pentru editia paperback (te rog, Doamne, altfel nu o sa mi se potriveasca copertele...). Indiferent, a aparut si descrierea :)


"Allison Sekemoto has vowed to rescue her creator, Kanin, who is being held hostage and tortured by the psychotic vampire Sarren. The call of blood leads her back to the beginning—New Covington and the Fringe, and a vampire prince who wants her dead yet may become her wary ally.

Even as Allie faces shocking revelations and heartbreak like she’s never known, a new strain of the Red Lung virus that decimated humanity is rising to threaten human and vampire alike."

Pe Goodreads scrie ca o sa apara in 23 aprilie. O sa moooor pana atunci, dar, pe bune, seria asta se apropie din ce in ce mai mult de titlul  de "seria favorita". Sa vedem ce mai face eroina mea preferata in volumul doi...
De pe site-ul lui Julie am gasit si coperta din spate (o vreau pe Allie din primul voluuuum, ea arata mai bad-ass decat tipa asta!)

Trecand peste obsesia mea mai, am o veste buna si nu prea. Am trecut la judeteana la romana. Nu, nu e ca sunt nemultumita, dar eu nu eram fixata pe materia asta, vroiam mai mult sa ma duc la engleza (si o sa ma duc). Ei, ce sa facem, asa s-a nimerit. Ma asteapta o tona de munca. De parca nu aveam destule de facut :)
Rose, tu ce ai facut? Si altii, cine a mai fost? Curioasa sa vad daca v-au placut subiectele. Mi mi s-au parut anoste, dar fragmentele m-au facut sa zambesc. Am avut unul din "Cismigiu& Comp." si altul din "Viata ca o prada". Daca cerintele ar fi fost mai interesante, mi-ar fi placut olimpiada. Sper ca la judet sa fie mai ok.
Colega mea de banca, Andreea e innebunita dupa "Divergent". Azi a spus ca se duce acasa si citeste pana noaptea daca trebuie. Sunt asaaa mandra de ea :) Probabil ca o sa-i uit maine volumul doi, pentru ca sunt asa de aiurita ca odata mi-am uitat ghiozdanul, si cel mai probabil Andreea o sa ma omoare (asta, ca sa stiti de ce nu mai scriu pe blog).
Hmm, cred ca am spus tot ce am avut de spus. Daca mai imi ramane timp azi, termin "Blestemul lupilor" si scriu capitolul 4 din Between Worlds. Nu garantez nimic, dar parca m-a prins febra scrisului.
Va las cu o melodie de care sunt pur si simplu dependenta. Va recomand sa o ascultati in casti, ca sa nu pierdeti nici un acord. Inca nu imi vine sa cred cum muzia aia medievala se poate imbina atat de bine cu chitara electrica :)


2 comentarii:

Patty spunea...

Melodia superba, o "clasica", dupa cum se mai spune. Sa ai un semestru bun draga mea! >:d<

dark_eyes spunea...

Un semestru cat mai bun si tie! De-abia acum realizez cat imi era de dor sa-ti vad numele intr-un comentariu :)

Trimiteți un comentariu