The Immortal Rules (Blood of Eden #1) de Julie Kagawa

miercuri, 2 ianuarie 2013

| | |
What they said: " In a future world, vampires reign. Humans are blood cattle. And one girl will search for the key to save humanity. She must decide what- and who- are worth dying for. A legend begins.
My vampire creator told me this: 'Sometime in your life, Allison Sekemoto, you will kill a human being. The question is not if will happen, but when. Do you understand? 
I didn't then, not really.
I do now."

What I say: Trebuie sa spun ca mi-am luat cartea asta mergand pe mana Irinei, care mi-a facut capul calendar cu ea. Tot ce pot sa spun este: mutumeeesc! Nici nu stii cat iti sunt de recunoscatoare. Pentru ca este clar cea mai buna carte care am citit-o de multa vreme. E chiar o obsesie, daca stau bine sa ma gandesc.
Prima data cand am vazut-o, am fost destul de reticenta. Vampiri. Iar? Am cateva serii pe care le ador cu aceste creaturi coltoase, dar ultima carte de genul m-a lasat fara chef pentru o noua aventura cu ei. Nu stiu de ce, dar "Vampirii sudului" nu a mers pentru mine. M-am oprit la volumul doi. Poate peste cativa ani o sa o incerc iar, dar pentru moment sta bine acolo unde sta. Insa cartea asta...o, Doamne! Cred ca este cea mai tare serie cu vampiri. Ever!
"The Immortal rules" a fost mai mult decat frumoasa! A fost superba, geniala, incredibila! Mi-a placut atat de mult, incat la sfarsit am luat-o iar si am inceput sa- mi scriu pasaje din ea. Nu am mai facut asta decat la foarte putine carti. Nu stiu ce sa ma fac fara volumul doi :( Sper ca Julie sa bage viteza cu scrisul, pentru ca persoana asta e obsedata. Rau de tot.
Terminand cu o criza, ar trebui sa va spun de ce mi-a placut atat de mult. Sau, ma rog, sa va scriu. Si nici eu nu stiu daca este din cauza actiunii sau a eroinei. Sau a personajului masculin principal :) Dar sa o luam cu pasi marunti.
Prima carte din "Blood of Eden" este una dintre cele mai bine scrise carti pe care le-am citit vreodata. E una dintre acele carti cu actiune, actiune, actiune. Ah, nici nu stiu cum sa explic! Sunt frustrata :(  Problema e ca am avut sentimentul asta la foarte putine carti. Si numai la cele care au devenit epice cand s-au incheiat. Bag mana in foc ca seria asta va deveni una dintre ele. E la fel ca si cu "Harry Potter" sau...sau "Lord of the rings" si "Eragon". Iti lasa un feeling aprate in suflet. Imi amintesc fiecare moment din carte, fiecare senzatie traita, fiecare oprire pentru a ma uita in tacere la coperta si pentru a exclama "Asta nu se poate intampla!". Pur si simplu m-a facut sa urlu la ea, sa rad in hohote sau sa imi stea inima in loc. 
Si apoi mai e si povestea... O distopie combinata cu miturile cu vampiri. Ce Dumnezeu! Nu credeam ca o sa iasa ceva extraordinar din asta, dar rezultatul este incredibil! Eu sunt o mare fana a distopiilor si pot sa spun cu mana pe inima ca nici una din cate am mai citit nu m-a facut sa imi inchipui atat de clar lumea de dupa Apocalipsa. Lumea creata de Julie este atat de... epica! Imaginativa un teritoriu in care singurele zone locuibile sunt orase vechi conduse de un Print vampir suprem, care are in subordine toti locuitorii, fie acestia posesori de colti sau oameni normali, fortati sa doneze sange in fiecare luna. In rest, doar zone strepe, in care poti fii atacat in orice moment de creaturi parca iesite dintr-un cosmar. Suna ciudat, dar cand citesti despre asta, devine fascinant.
Personajele sunt incredibile. Eroina este atat genul meu, tipa dupa care tanjam inca de cand am cunoscut-o pe Rose din "Academia Vampirilor". Nu, nu este nebunatica si la fel de impulsiva. Dar e o luptatoare in adevaratul sens al cuvantului si asta mi-a placut mereu. Un fel de Xena, printesa razboinica, care nu se da batuta si mereu pune persoanele pe care le iubeste pe primul loc. Zeke este adorabil, genul de baiat pe care nu ai cum sa nu il iubesti din toata inima. Iar relatia care se infiripa intre Allie si Zeke iti topeste inima. Sa nu intelegeti ca este siropoasa, ca si multe altele. Trebuie sa va previn ca este extrem de putin romance. Dar si cate este...calitate maxima
Si ca sa va lamuresc despre ce e vorba: Allison Sekemoto este rezistenta. O forta rebela, daca va place mai mult. A ales sa lupte in fiecare zi cu foamea decat sa fie animal de companie pentru vampirii orasului. In fiecare zi isi pune viata in pericol doar pentru a mai gasi cate o conserva expirata de pe vremea in care vampirii erau doar legende. Acum, totul este total invers decat ar trebui sa fie. Vampirii conduc orasele, iar oamenii sunt doar mese pe doua picioare, care pot sa dispara foarte usor. Iar Allie ii uraste pentru asta. Si niciodata, nici in cele mai teribile cosmaruri, nu s-a gandit ca va deveni una dintre ei. Insa, o serie de intamplari nefericite o aduc fata in fata cu un adevar crud: este un monstru, unul pe care mereu l-a urat. Problema este ce fel de monstru va alege sa devina...
O carte geniala! Va rog sa o incercati :)

Titlu: The Immortal Rules
Autor: Julie Kagawa
Nr. Pagini: 485
Editura: Harlequin

3 comentarii:

Wild Rose spunea...

Te uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssc :)

Rose ღ spunea...

Aleeee, până duminică poţi face postarea despre Roman pentru Battle of crushes? Mersi frumos <3

dark_eyes spunea...

O fac azi ;)

Trimiteți un comentariu