DOI ANISOOORI!

miercuri, 27 februarie 2013

| | |
Asa cum v-am mai spus, azi este o zi foarte speciala pentru mine :) Sunt doi ani de la prima postare, doi ani de cand am inceput sa cunosc si eu blogosfera, doi ani de cand am inceput sa imi fac prieteni printre voi. Doi ani de cand am inceput sa scriu despre carti, sa ma exprim cu ajutorul cuvintelor scrise mai bine decat o fac cand vorbesc cu cineva fata in fata (ceea ce nu e musai un lucru bun, dar nah!) . Ceea ce vroiam sa spun prin toata chestia asta extrem de sentimentala, e ca va multumesc mult! Va multumesc ca ati fost alaturi de mine, ca ati comentat, ca ati apasat butonasul cu "Urmareste acest blog", ca ati vrut sa facem parteneriate, ca v-ati inscris la concursuri, ca ati dat un ochi pe pagina, ca ati citit toate prostiutele pe care le torn eu aici... Sunteti cei mai tari :)
Nu pot sa cred cum a zburat timpul. Parca ieri era ziua in care am intrat pe blogul Madalinei si am spus "Gaaaata! Viata mea nu mai are sens daca nu am si eu o chestie de asta!". Si nu pot sa cred ca am inceput sa am comentarii la aproape fiecare postare, ca sunt 72 (!!!) de persoane interesate :)  Asa ca, nu puteam sa las ocazia sa treaca fara un concurs maaaare! Pentru a va rasplati intr-un mod cat mai ok, nu?
Asa ca, premiile sunt:
  • Carrie de Stephen King
  • Umbra vantului de Carlos Ruiz Zafon
  • o carte la alegere de la editura Leda
Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu cu prenumele vostru si cartea care vreti sa o castigati. Puteti sa va inscrieti pentru o singura carte. Nu sunteti nevoiti sa dati follow, decat daca vreti :) Castigatorul va fi ales prin tragere la sorti.
Ok, cred ca asta este tot :) Mult succes! Si era sa uit:
LA MULTI ANI "ALEXANDRA'S LIBRARY"!

P.S.: Bine-nteles, trebuia sa uit eu ceva... Vreau sa le multumesc in special lui Patty, Rose si Wild Rose, pentru ca sunt cele mai tari partenere pe care le poate avea cineva. Si cele mai tari prietene. Love ya!  Si multumesc si Mariei si Ancai :) Mereu ma inveseliti cu comentariile voastre :) Si cel mai special multumesc merge catre Rox :) Fara tine...nici nu vreau sa continui ideea.


UPDATE: Stiam eu ca am uitat ceva... Concursul se desfasoara pana in data de 15 martie. Asa ca, aveti mult timp pentru a va inscrie :)

27 comentarii:

Rose ღ spunea...

La mulţi ani, la mulţi ani, draga mea :* Fie ca bloguşorul tău să devină din ce în ce mai awesome în fiecare zi :*
Şi mi se înmoaie inimioara când îmi văd numele :)) Cât de drăguţă eşti :3
Aşa, o să sparg eu gheaţa şi o să mă înscriu, deşi ştiu că nu prea am şanse :-"

Prenume: Diana
Euuu cred că vreau cartea de la Leda :3 Mă hotărăsc doar în caz că o să câştig, nu vreau să-mi fac speranţe degeaba :))

Succes tuturor şi la mulţi ani încă o dată! :*

ioana_florina98 spunea...

La mulți ani!!! :D Abiea așteptam ziua asta...deci eu o să fiu a doua și cred că o să aleg tot cartea de la Leda...
Prenume: Ioana
Mult succes în continuare!

roxtao.com spunea...

La multi ani! :D

dark_eyes spunea...

Multumesc fetelor :) Rox, uita-te te rog din nou la PS. Eram cam pe fuga in ora de TIC asa ca imi cer scuze...

Ella spunea...

La multi ani!!! 2 ani este o perioada foarte lunga, eu nici nu stiu cand am inceput :)))

Hmm... Sa-mi incerc norocul meu inexistent? :))) Hai, fie.

Prenume: Ioana
Si eu aleg tot o carte de la Leda, din moment ce am citit deja Carrie (si mi-a placut la nebunieeee)!!

ByBy spunea...

La multi ani! :*:*
Prenume: Bianca
Eu aleg cartea de la Leda :)

sandybook spunea...

La multi ani! >:D<

Ramona M

Eu aleg "Umbra vantului". :) Este o carte fascinanta! Multumim pentru concurs si pentru generozitate!

Romina Gianina spunea...

La multi ani si cati mai multi

Romina D

o carte la alegere de la editura Leda

Sandy spunea...

La muuuuuuuulti ani! >:D< Imi pace mult blogul tau, e foarte dragut :)
Eu aleg o carte la alegere de la editura Leda si anume Legile atractiei de Simone Elkeles.

Anonim spunea...

La muuultii ani !:* Ai intradevar un blog minunat!!!
Si prenumele: Cristina
Iar cartea este de la Leda!:)

LoZ inPlic spunea...

La multi ani!:D Uite, acum sunt 74! Cine stie cati o sa mai vina in urmatorii ani, speram ca vor fi din ce in ce mai multi.

Ma inscriu si eu. Noemi
Aleg Carrie de Stephen King, pentru ca nu am citit nicio carte scrisa de el...Rusine sa-mi fie!

LoZ inPlic spunea...

Dar pana cand dureaza concursul?

Katherine spunea...

Aleg cartea de la Leda si prenumele este Daiana.

Larisa Papy spunea...

La mai multi ani in booksfera!

Ellena spunea...

La multi ani!! Blogul tau este minunat! Faci o treaba extraordinara. Tine-o tot asa!
Prenume: Elena
Aleg cartea de la editura Leda :D

Stan Dana spunea...

Oh, la multi ani, multi multipli de 2 înainte, și fie ca în anii ce vor urma de blogareala sa fii mai apreciata, pentru ca ai meritat, meriți și vei merita întotdeauna.
Prenume: Daniela
Aleg Carrie de Stephen King.

Hogof spunea...

Ce ciudat! Ti-am citit postarea de atunci si chiar am crezut ca am comentat. :)) Well, iti urez un calduros "La multi ani!" si la cat mai multe postari! :) E un blog foarte frumos,deci sa il cresti cu grija!
Prenume: Alexandra
Aleg Carrie de Stephen King.

Anca spunea...

Vai, ce fraieră sunt!!
Am citit asta și am uitat să mă înscriu.
Da, da... cu plăcinte! Ai un blogușor așaa sweet!
Prenume: Anca
Am Carrie. Așa că merg pe cartea la alegere de la Leda. ^-^

Awaked spunea...

Felicitari pentru cei doi anisori, s-o tii tot asa! :D
Prenume: Mariana
Aleg cartea de la Leda

furelise spunea...

Prenume: Antonia
Multumim pentru concurs si la multi ani!
Eu imi aleg carticica de la Leda. In caz ca :D

Ralu spunea...

La mulţi ani! Tocmai am aterizat pe blog, dar îmi place ce am găsit.
Prenume: Raluca
Aleg cartea Carrie.

Alexandru Baban spunea...

Carrie
Prenume: Alexandru

Lissa ღ spunea...

Prenume: Ruxandra
Eu vreau carticica de la Leda!^^

La multi aniiii!<3 La cat mai multe viziualizari si cati mai multi urmaritorii!
Ai un blog iubibil!:**

Cioburi de vise spunea...

Prenume : Gabriela - Cartea la alegere.

Hei :D .
Am aflat întâmplător de acest blog, chiar astăzi și-mi pare rău că nu l-am cunoscut mai devreme...
La mulți-mulți ani !
Felicitări pentru că ai ”îngrijit” blogul timp de 2 ani !

Roxana Z. spunea...

La multi ani! :D

Roxana
As dori cartea de la Leda.

P.S: Imi place blogul tau, te-ai ales cu inca un follower :D.

Paun Catalina Cezarina spunea...

La multi ani
Catalina
Legile atractiei (Chimie perfecta, vol. 2) mi-ar placea de la Leda

Giani spunea...

La multi ani!
Aleg cartea Leda..daca o sa fie :))

Trimiteți un comentariu