Feeling nervous...

vineri, 22 februarie 2013

| | |
Ok, am putine (enorm de multe) emotii in legatura cu olimpiada. Adica, nu e ca si cum m-as plimba prin casa recitand toate valorile stilistice ale verbului, sau ceva in genul. Sau citind eseurile lui Paler ca sa stiu sa fac si eu asemenea minuni cu literele... Vreau doar sa se termine, sa vin acasa si sa dorm! Nu am mai dormit bine de o saptamana si deja devin irescibila chiar si atunci cand cineva ma intreaba ce am spus, pentru ca nu am auzit. Mi-e dor sa citesc din "Jocul ingerului" si "Unravel me" ma astepta plangand pe kindle :( Maine vin de la concurs, ma duc la o prietena la concursul ei, dupa care vin acasa si STAU! Nu imi pasa daca dorm, sau doar ma holbez ca si o ciudata la tavan, dar vreau sa stau. Asta, pana duminica, cand trebuie sa ma pregatesc pentru urmatoarea runda de 4 teste pe care le am. Shoot me please!
In orice caz, pentru cei care sunt si ei stresati (indiferent de motiv) si simt ca se pierd in disperare, tanti Joan Jett are o vorba:
Asa ca, oameni buni, putem face orice daca credem in noi. Sau cum ar spune Jace/Jamie: "Have a little faith!" Hmm, ma simt mai bine dupa ce a scris tot postul asta :) Succes tuturor! Si daca tot am adus vorba:
Rock on! \m/

3 comentarii:

Anca spunea...

Sunt. Exact. La. Fel!!
Mă trec toate apele pentru mâine! :( Cât ai luat la etapa trecută?

dark_eyes spunea...

@Anca: 109, pentru ca nu am reusit sa imi termin lucrarea :( Sper ca de data asta sa fie mai ok. Succes!!!

Flavia«3 spunea...

E destul de nașpa înainte de ceva important. Eu mă emoționez chiar și atunci când ies din casă, dacă nu am dormit bine.. Oricum, o să se termine toate :)

Trimiteți un comentariu