Miros de carte noua #2

sâmbătă, 2 februarie 2013

| | |
Da, da, am schimbat titlul din "New adventures!" pentru ca mi se parea mult mai sugestiv :) Cine nu se bucura de mirosul cartilor noi?
Luna ianuarie a fost darnica mai spre sfasit, asa ca iata noile mele "prietene", care s-au acomodat deja foarte bine.

Din nou, scuzati calitatea fotografiei :) Asadar, vedetele mele sunt:

  • Umbra vantului de Carlos Ruiz Zafon, carte comandata de la Libris;
  • Cismigiu et Comp. de Grigore Bajenaru, daca tot ne-a dat din ea un fragment la olimpiada si mi s-a parut draguta;
  • Mizerabilii de Victor Hugo, pentru ca a aparut filmul si de mult timp mi-am propus sa le citesc;
  • Morometii de Marin Preda, volume cumparate exclusiv pentru scoala, cu speranta ca nu ma vor face sa imi rog moartea cum a facut-o cartea lui Slavici;
  • Darul de James Patterson, care a venit cu intarziere, dar macar a venit si am si citit-o :) ;
  • Blestemul lupilor de Andrea Cremer, volumul doi din trilogia "Umbra noptii", volum primit de Craciun de la Iri (Multumeeesc!); 
Ar fi trebuit sa fie si Candy aici, dar inca nu a venit, lenesa :) Hmm, ciudat, luna asta mi-am cumparat mai multe carti normale. Promit ca remediez situatia luna viitoare. Voi ce ati mai cumparat/primit/citit?

Pe langa noutatile din biblioteca, am de facut doua anunturi importante:
  1. Pe data de 27 februarie, blogul implineste doi anisori. Doamne, nici nu am simtit cum a trecut vremea :) Ocazia speciala va da startul unui concurs (nu, nu de creatie, vad ca nu sunteti fani), prin care puteti castiga 3 carti. Detalii, cand vine vremea.
  2. Ma gandeam ca rubrica "De vorba cu personajele" a cam fost data uitarii. Asa ca, in februarie o sa o scoatem de la naftalina, saracuta de ea. Astept propuneri pentru urmatoarele eroine! Altfel, fac cum ma taie capul :P
Cam atat am avut de spus. Sper sa aveti un week-end cat mai placut! Cred ca ne revedem maine, cu recenzia de la "Umbra noptii" de Andrea Cremer. Pana atunci, spor la citit!

6 comentarii:

ioana_florina98 spunea...

Abea aștept să revii cu interviurile...hmmmm..ar fi interesant dacă ai face un interviu cu Rose din AV sau Zoey din Casa Nopții...zic și eu așa :P

dark_eyes spunea...

@ioana_florina98 Cu Rose din VA am facut deja :) Multumesc pentru propunere!

Maria spunea...

Să le citești cu plăcere :)
Cișmigiu et comp e chiar foarte drăguță, am citit-o de două ori :D

dark_eyes spunea...

@Maria: Multumesc mult! De-abia astept sa termin cu "Umbra vantului" (cu toate ca este o carte chiar buna) si sa ma apuc de Bajenaru :)

Rose ღ spunea...

Lectură plăcută! Şi zebruţa e mega-simpatică :o3
Wow, 2 ani?? Felicitări! :*

dark_eyes spunea...

Multumeeesc :* Da, stiu, unchiul meu mi-a adus-o cand eram mica-mica :))

Trimiteți un comentariu