Promotii si palavrageala

miercuri, 6 februarie 2013

| | |
Am cam ramas eu in urma cu anumite lucruri, asa ca am spus ca e vremea sa le rezolv ca sa imi pot face temele in liniste (nu tin musai, dar asta este!) Asa ca, sa-i dam drumul!

1. Pe blogul Mythical Books se desfasoara un concurs foarte frumos de Dragobete, ce are ca premiu cartea "P.S.Te iubesc" de Cecelia Ahern. Pentru a participa nu trebuie sa faceti mare lucru. Click pe aici pentru a fi redirectionati spre pagina. Eu m-am inscris, va sfatuiesc si pe voi ;)

2. Daca in 29.01.2013 ati stat gura- casca si nu v-ati amintit de "Vampirii din Morganville"- serie din care primele patru volume apar cu revista Bravo- cred ca mai aveti timp sa dati fuga pana la cel mai apropiat chiosc. Pretul e extrem de mic si seria este geniala, asa ca nu trebuie sub nici o forma sa ratati cartile lui Rachel Caine. Va las mai jos datele de aparitie:


VOL. 1/ PARTEA 1 VAMPIRII DIN MORGANVILLE. CASA DE STICLĂ – 29.01.2013
VOL. 1/ PARTEA 2 VAMPIRII DIN MORGANVILLE. CASA DE STICLĂ – 12.02.2013
VOL. 2/ PARTEA 1 VAMPIRII DIN MORGANVILLE. BALUL FETELOR MOARTE – 26.02.2013
VOL. 2/ PARTEA 2 VAMPIRII DIN MORGANVILLE. BALUL FETELOR MOARTE – 12.03.2013
VOL. 3/ PARTEA 1 VAMPIRII DIN MORGANVILLE. ALEEA INTUNERICULUI – 26.03.2013
VOL. 3/ PARTEA 2 VAMPIRII DIN MORGANVILLE. ALEEA INTUNERICULUI – 9.04.2013
VOL. 4/ PARTEA 1 VAMPIRII DIN MORGANVILLE. BANCHETUL NEBUNILOR – 23.04.2013
VOL. 4/ PARTEA 2 VAMPIRII DIN MORGANVILLE. BANCHETUL NEBUNILOR – 7.05.2013



3. O carte pe care chiar mi-o doresc apare curand pe rafturile librariilor: e vorba de "Viata ca un joc de crochet" de Kate Atkinson. Click pe link-ul de sub imagine pentru mai multe detalii. Eu stiu sigur ca am sa o achizitionez de cum o vad in vitrina. Povestea mi se pare foarte interesante: thriller cu fantome. Ne place!

4. Si ca sa incheiem promotiile la fel cum am inceput, Leda ne face o frumoasa oferta. Daca nu avem un Sfantul Valentin alaturi de cel drag, macar sa il petrecem alaturi de o carte buna!
Promotie de 25% la cele mai frumoase povesti de dragoste! Click pe link-ul de sub imagine:

5. Ne revedem maine, cand avem programat un interviu cu nimeni alta decat Tris Prior, protagonista seriei "Divergent". Pana atunci, ma mai gandesc la premiile pentru concursul aniversar :) V-am pupat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu