Castigatori concurs aniversar!

vineri, 15 martie 2013

| | |
Am intarziat putin pentru ca pozele mi-au dat batai de cap (detaliile astea tehnice!). Nu o mai lungesc, pentru ca stiu ca toti sunteti nerabdatori :)
Bolurile mari sunt pentru Leda, respectiv "Carrie" si cel cu un singur biletel (ce surpriza va fi asta!) e pentru "Umbra vantului".
Castigatoarea cartii la alegere de la editura Leda este...
CATALINA!











Castigatoarea cartii "Carrie" de Stephen King este...
RALUCA!












Siii (aici e multa presiune, nu?) castigatoarea cartii "Umbra vantului" de Carlos Ruiz Zafon este...
RAMONA M!










FELICITARI, FETELOR!
Va rog sa imi trimiteti datele voastre pe adresa Alexandracengher09@gmail.com :) De preferat pana sambata urmatoare!
Multumesc tuturor celor care s-au inscris! Si multumesc si celor care au dat "follow"; nu pot sa cred ca suntem 85! Si, pentru ca sunt plina de surprize azi, va mai aduc o veste buna....
Blogul "Alexandra's library" are primul lui sponsor! Libraria online Libris a fost extrem de buna si mi-a acordat o sansa! Multumesc enorm! Sunteti cei mai tari!

12 comentarii:

Hogof spunea...

Felicitari castigatoarelor! :)

Ralu spunea...

Vaai, ce surpriză frumoasă! Mulţumesc din suflet, mă bucur că am în sfârşit ocazia să citesc ceva de Stephen King. Felicitări pentru sponsor şi încă o dată la mulţi ani. Mă duc să trimit mailul. :D

dark_eyes spunea...

Multumesc, Raluca! Sa o citesti sanatoasa!

Cioburi de vise spunea...

Felicitări fetelor !
Mulțumim pentru ocazia de a participa !

Paun Catalina Cezarina spunea...

Deci sa nu imi spui ca am castigat chimie perfecta 2????????????????????????????????????? wow sunt mega fericita!!!!!! iti trimit datele acum! iti multumesc din suflet!!!!

Cioburi de vise spunea...

Ai o nominalizare de la mine : http://cioburi-de-vise.blogspot.ro/2013/03/leapsa-1.html .
Te-am nominalizat pentru că te admir și citesc cu drag postările, nu vreau să îți ocup timpul cu întrebările și etc. :) .

dark_eyes spunea...

@Cioburi de vise: Doamne, te rog sa nu mai spui ceva de genul niciodata! Voi sunteti o parte din viata mea, impreuna cu blogul si prietenii care i-am descoperit din blogosfera :) Nu puteti sa ma deranjati nici daca vreti! O sa raspud la intrebari cu mare, mare drag. Te superi daca va fi la postarea anterioara cu leapsa?

Vero spunea...

Felicitari castigatoarelor ^.^

sandybook spunea...

Multumesc! Zafon este unul dintre scriitorii mei preferati. Mi-ai facut o mare bucurie. :D

Am nevoie totusi sa-mi spui pe ce adresa iti pot trimite datele mele.

Ramona M

sandybook spunea...

... si felicitari pentru noul sponsor!

dark_eyes spunea...

Multumesc si ma bucur ca am mai dat de inca o fana a lui Zafon :) Chiar este unul dintre cei mai buni autori contemporani!
Am scris si mai sus, dar cred ca nu se vede prea bine: Alexandracengher09@gmail.com ;)

sandybook spunea...

multumesc. am trimis si eu datele mele. :D

Trimiteți un comentariu