Fever

duminică, 17 martie 2013

| | |
Intr-un final, oricata rezistenta am opus, nenorocita de raceala m-a pus la pamant... De mult nu m-am simtit atat de rau cum am facut-o ieri. Pe langa faptul ca deliram de la o frumoasa febra de 39 (mama mi-a spus ca tot zambeam prosteste si bombaneam ca o sa ma transform in varcolac!), a mai trebuit sa stau toata ziua in pat, plictisindu-ma ingrozitor. Pentru ca azi sa nu mai am nimic! Nimic! Oameni buni, e strigator la cer! Ori sunt bolnava, ori sunt sanatoasa, dar nu intr-o zi nu ma pot ridica din pat si in alta ma simt foarte bine... In orice caz, nu asta vroiam sa spun in postul asta. De fapt, nu prea stiu ce vreau sa spun aici. Pregatiti-va pentru o postare aiurea :)
Trebuie sa ascultati toate melodiile! Nu trisati :)
Stiti ce data este azi? Oho, este 17 marite. Asta inseamna ca au mai ramas 2 zile pana cand trilogia mea preferata ia sfarsit :( Sunt incantata si foarte suparata in acelasi timp. Te rog, Cassandra Clare, fa ca Printesa mecanica sa fie cea mai frumoasa carte pe care am citit-o *asta inseamna sa nu il omori pe Jem si sa faci astfel incat Tessa sa ramana cu Will*! O sa o citesc in engleza, pentru ca nu mai am rabdare pana apare in romana, dar o sa o cumpar cand o sa iasa in librarii, pentru ca nu suport sa nu o am in limba mea materna :) Ar trebui sa fac recenzia primelor doua volume, ca sa pot sa scriu despre cel de-al treilea, dar "Ingerul mecanic" este la o colega. Ca si jumatate din biblioteca mea! Ei, ce sa-i faci? Ma bucur ca macar mai sunt si cativa care prefera cartea in locul divertismentului ieftin.
A, trebuie sa va arat ceva ce am gasit pe un tumblr:

Nu ca va aduce aminte de vremurile frumoase? Mi se pare atat de indepartata ziua in care am deschis pentru prima oara "Harry Potter si Piatra Filozofala"! De fapt, mi se pare departe perioada in care eram, in adevaratul sens al cuvantului, copil... Acum realiziez ca primul volum a aparut pe data de 30 iunie 1997, la 15 zile dupa ce m-am nascut eu :)
Am terminat ieri de citit "Fata de hartie" de Guillaume Musso si mi-a placut foarte mult. Abia astept sa citesc si alte carti scrise de el. Imi place destul de mult stilul.
Ati vazut cat e aiurita e vremea? Intr-o zi e soare si cald, iar in alta zi ninge si iti ingheata nasul de cum iesi afara! Sper ca o sa vina, intr-un final, primavara adevarata...
De maine in doua saptamani sunt la Londra :) Si apoi vine cea mai frumoasa saptamana: vacanta de primavara!
Ah, da, am uitat sa va spun ca am terminat "Opal" (Lux #3). Rezultat: viata mea nu mai are sens dupa finalul ala, pana la volumul 4! De ceee, Jennifer? De ce ma distrugi in halul asta? Nu ai mila, esti cruda, nu iti pasa de sufletul bietilor tai fani (te ador, esti autoarea mea preferata, pe acelasi loc cu Cassie Clare...)! Dar ce, pentru numele tuturor macaroanelor, ai vrut sa faci cu finalul ala??? Vroiai sa ne omori?! Pai, misiune indeplinita!


Paaaai, cred ca ne revedem maine cu recenzia de la "Fata de hartie". O duminica placuta!
P.S.: Daca vreti sa castigati "E usor sa te iubesc", dati un ochi pe site-ul asta: http://mythicalbooks.blogspot.ro/2013/03/e-usor-sa-te-iubesc-de-tammara-webber.html








7 comentarii:

Vero spunea...

Uhm, ai să te transrormi într-un vârcolac? Păi atunci s-ar putea ca Londra să mai întârzie un pic:))
Șiii, e invazie de români la Londra?:)) Pe unde întorci capul, toată lumea ”plec la Londra”:))

furelise spunea...

Uuu :) Trebuie să primes şi eu Fata de hârtie :D Eu citesc acum Prinţul mecanic şi e bestială :) Îmi e dor de Harry Potter, sinceră să fiu :o3 Păi da, mi-aş sacrifica uşa cu mare drag dacă asta ar însemna să merg la Hogwarts :) Distracţie plăcută la Londra :) Să te întorci cu accent :D

Ralu spunea...

Uu, Londra, bravo ţie! Să-ţi iei nişte cărţi drăguţe în engleză. ^^
Şi la mine vremea e aiurea, ba ninge, ba e soare, nu mai ştiu nici cu ce să mă îmbrac şi cred că mă pândeşte şi pe mine o răceală.
O duminică plăcută! :*

Anca spunea...

Vârcolaac?! =))) Ok. Asta a fost geniial! =)))
Londra. o.o Nu că mă iei și pe mine acolo? Să mă dau cu capu de perete ăla din Harry Potter? :O3
Ăm, primăvară frumoasă și mă bucur că ești bine!

Katherine spunea...

Salut. Ai primit o leapsa de la mine http://fansvampirebooks.blogspot.ro/2013/03/leapsa-liebster.html

dark_eyes spunea...

Multumesc, o sa o fac in cadrul postarii de saptamana trecuta :)

BuburuzaBia spunea...

Insanatosire grabnica, te inteleg perfect in ceea ce priveste raceala :( sunt in aceeasi situatie, atata doar ca n-am facut temperatura atat de mare. :)) din fericire. (p.s. am vazut ca apar in blogrollul tau, te-am pus si eu in al meu) Bafta! Ai un blog frumos.

Trimiteți un comentariu